Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Sunday, April 12, 2015

Layan Qu Puteh Bintang Bersama Bintang

♥ Assalamualaikum ♥
Layan Qu Puteh Bintang Bersama Bintang
Imej google

Layan Qu Puteh Bintang Bersama Bintang

Cik akak layan juga lawak santai ini. Baru bersiaran malam ini di tv1. Hadiah ditawarkan agak lumayan. Penaja rasmi semestinya Qu Puteh. 

Sebenarnya cik akak cuma nak tengok kumpulan bocik yang di anggotai oleh abam dan Fad. Terbaru abam dapat ahugerah pelawak lelaki popular di ABPBH 2014. 

6 comments:

  1. Replies
    1. Ye..apa yang cik akak intai terus je nak taip entri lah abg khai..haha

      Delete
  2. X tgk..sibuk Sgt last week hhehe

    ReplyDelete
  3. sik best rancangan tok.. over gilak iklan qu puteh

    ReplyDelete
  4. akak.......................tak best pun,,huhu, nyampah jer dengan penaja yg bias nak org puji produk dia..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha..tahu tak pe dik...cik akak tengok dia tu over limit sangat

      Delete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN