Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Thursday, April 2, 2015

Kenapa Pula Dengan Mamat Nie?

♥ Assalamualaikum ♥


Kenapa Pula Dengan Mamat Nie?


Kenapa pula dengan mamat nie....cik akak ada buat salah ke? Binggung dengan komen dia. Cik akak tak tahu kenapa dan mengapa dia tinggalkan komen kat blog cik akak macam tu.

Cik akak ada buat salah ke.....cik akak mohon ampun maaf kalau ada cik akak buat salah...binggung...cara dia tegur cik akak macam cik akak buat salah besar....kenapa eh....

Tertiba datang komen macam tu....dua hari dah nie komen macam tu kat blog cik akak...tegur cik akak itu dan ini. Terima kasih sebab teguran tu...tapi cik akak tak tahu apa silap cik akak kat dia...

Terus terang kenal pun tak...tertiba je ada komen macam tu...komen tu memang menjurus kepada kebaikan...tapi cik akak salah apa ye....

Binggung cik akak dengan mamat nie...macam cik akak ada buat salah kat dia...ampun maaf ye....cik akak terpaksa block akaun anda... sebab cik akak takut mendatangkan tidakpuas hati...

Terima kasih atas teguran tu ye...cik akak hargai....

13 comments:

  1. Replies
    1. Akak...cik akak tak kenal pun dia kak...tertiba dia komen macam tu kah.....takut juga cik akak..mana tahu cik akak ada buat salah pada pandangan sia..haja.....indentiti yang tersembunyi kak..haha

      Delete
  2. Replies
    1. Zumal..indentiti tersembunyi tulah paling menakutkan cik akak..
      Kalau salah blog...kenapa 2 hari dah komen sebegitu..
      Hihi..cik akak hargai komen dia..tapi serius cik akak takut..kiki

      Delete
  3. Replies
    1. Yelah nak sedapkah hati cik akak kan..haha...
      Saja boleh je...tapi cik akak penakut sikit kalau ada something macam nie..hahaha...indentiti tersembunyi...pasti penuh dengan persoalan...baik menghindari...kiki

      Delete
  4. Huhuhuuuu... puitisnya komen tu serammm....

    ReplyDelete
  5. mungkin dia nak menasihati. kan dalam islam kita diajar supaya saling menasihati. hehe. tapi dia ni mcm tetiba sgt. takde angin, takde ribut. huhu. (:

    ReplyDelete
    Replies
    1. Taufan pun tak de..kiki...jujur cik akak terima teguran dia..tapi apa maksud dia..2 hari dia komen blog cik akak macam tu..cik akak dah mohon maaf kalau cik akak tersalah silap ke apa...hihi...tapi seram lak dah

      Delete
  6. Dugaan tu cik akak..sabar ye..yang positif ambil..selebihnya lempar sejauh jauhnya..

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN