Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Tuesday, April 21, 2015

Eh Ini Anak Sedara Cik Akak Lah....Bukan Anak Cina...

♥ Assalamualaikum ♥
hak milik dunia cik akak....

Eh Ini Anak Sedara Cik Akak Lah....Bukan Anak Cina...

Dah lah muka macam anak cina. Ibu cik akak pula gunting rambut dia macam tu...haha...serius mesti orang ingat anak cina mana kan..haha.....Bukan anak cina lah...ini memang serius anak sedara akak. Anak adik cik akak yang no.6...kiki

Kebanyakan muka anak sedara cik akak nie habis lecun macam anak cina....mungkin moyang cik akak dulu ada cina kot...haha...

Cik akak pun tak pasti....Tak pernah tanya ibu pun...kiki..

Tu lah rambut panjang sangat sampai mata pun tak nampak dah...Dah ibu cik akak ni....kalau dia jadi tukang gunting. Habis lah rambut pendek macam nie....

Bukan apa habis je telinga gatal kena hujung rambut dia. Tu pasal ibu gunting sampai pendek macam tu. Kesian anakmsedara cik akak..haha..kalau adik cik akak tengok ni..kompem gelak besar..haha...

3 comments:

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN