Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Wednesday, April 15, 2015

Boleh Lepas 10K Tak Pageview Hari Ini

♥ Assalamualaikum ♥

Boleh Lepas 10K Tak Pageview Hari Ini

Sebelum bermula Drama Hati Perempuan Episod 11cik akak screen shot dulu pageview hari ini...Nampak gayanya berkurangan dan cik akak tak pasti hari ini boleh lepas 10K ke tidak.

Elok lagi boleh lepas angka 10K tu. Sebab sejak dua menjak ni memang pageview blog takde bawah 10K. Alhamdulillah....teruja dan cik akak pun suka hati ma..kiki...

Terima kasih rakan blogger yang banyak membantu. Terima kasih juga kepada pengunjung berhantu di blog cik akak. Tanpa kalian semua. Tak de blog cik akak bertahan sampai ke hari ini.

Boleh Lepas 10K Tak Pageview Hari Ini

Cik akak tak pasti samada pageview tu boleh naik lagi ke tidak. Sebab tuan blog hari ini terlampau penat. Dan blog pun jarang naik entri..Maaf ke kalau cik akak tak balas jejak korang. Quota internet dah habis...haha..loading lambat....

Apa pun kita tengok jam 8 pagi esok...pageview 10K mana cik akak nah cari.

11 comments:

  1. Seronok nye tgk smpai 10k pageview..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ye memang teruja..tapi susah nak kekalkan dear..maklumlah kita bukan selalu updates blog pun kan..

      Delete
  2. Wahh. 10k gitu. Inshaallah boleh Capai.

    ReplyDelete
  3. nengok dolok kat nuffnang berapa uniq visitor..mun dapat 20 k uniq memang gegar nuffnang berik duit

    ReplyDelete
  4. Tahniah2.. semoga terus sukses.. :)

    ReplyDelete
  5. hebat cik akak...
    adik 1k pun susah

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN