Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Monday, March 23, 2015

Wanita Cepat Emosi Bila Datang Haid a.k.a Period

♥ Assalamualaikum ♥


Wanita Cepat Emosi Bila Datang Haid a.k.a Period

Ya memang betul emosi sukar dikawal bila wanita itu datang haid. Ini salah satu penyakit bulanan bagi setengah wanita. Termasuklah cik akak...

Jangka masa seminggu ini memang waktu yang paling tipis buat cik akak....asal ada je yang tak kena...memang cik akak cepat emosi. Mesti ramai lelaki tak pernah mengetahuinya, walaupun sudah lama berumahtangga. 

Wanita waktu datang haid..jiwanya seperti anak kecil yang inginkan sesuatu. Bila tak dapat apa yang dia inginkan. Pasti akan menangis sendirian. Kalau menangis elok lagi....kalau yang jadi baran dan pemarah...tak pasal-pasal kena hentam dan terus perang..haha...

Kebiasaaan yang jadi mangsalah si suami dan kekasih hati..haha...kalau dah kahwin maybe suami boleh pujuk..haha...kalau belum lagi kahwin....harapkan encik sayang lah yang pujuk kan..haha..

Cuti tempoh masa seminggu ini, memang amat sukar bagi cik akak dan semua wanita kan. Harap-harap je si suami dan encik sayang tahu apa yang kita inginkan waktu tu kan...haha...mintak coklat wajib bagi nie encik sayang...

Tengah emosi macam nie....cik akak biasa mesej encik sayang la. Mengadu bermanja..hahaha...syukur juga encik sayang hari ini amat memahami..haha..

Meluahlah kononnya cik akak penat dengan kerja di ofis....mana tak penatnya....big boss tu pilih kasih betul. Asyik-asyik cik akak je yang kena buat...bukan cik akak nak mengeluh. tapi cik akak penat juga. Bukan kerja cik akak pun. Orang lain boleh goyang kaki. Tapi cik akak dua lipat ganda buat kerja orang lain. Nie yang buat cik akak menangis. Bertahun-tahun kutip kerja orang lain....orang tu tak pernah pun buat. Emmmmmm

Korang bayangkan je....dia yang pergi mesyuarat. Tapi cik akak yang kena buat kerja tu. Kalau cik akak reti elok lagi boleh tolong...tapi....nie guna sistem baru...cik akak memang lah tak reti. Dah tu tuan terhormat suruh serah bulat-bulat kat cik akak....

Makin lah cik akak emosi lebih. Menangis mengadu ngan encik sayang...kata big boss pilih kasih...haha...encik sayang kita pujuk..sabar banyak-banyak..haha..alahai kuat emosi betul cik akak kan...haha..


3 comments:

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN