Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Friday, March 20, 2015

Turun Naik Pageview Memang Perkara Biasa

♥ Assalamualaikum ♥

Turun Naik Pageview Memang Perkara Biasa

Memang sukar untuk kita naikkan pageview harian blog kita. Sebab sesebuah blog perlu ada gaya tarikan sendiri...malahan satu blog ada peminat atau pembaca tertentu.

Nak kekalkan mereka agar lebih setia memang payah. Cuma satu je cara paling berkesan. Blogwalking dan tinggalkan komen.

Blog kita yang tak banyak pengunjung semesti perlu banyak bekerja keras. Tak kan nak biar blog sepi tanpa komen atau di biarkan bersawang.

Memang amat payah...tapi kalau sendiri tak berusaha...manakan boleh ada kejayaan kan...Lainlah kalau blog dah memang femes dan berjaya. Mereka boleh dapat berpuluh ribu sehari. Tak perlu risau untuk semua tu..haha

Korang tak seronok kah bila tengok pageview blog korang naik mendadak. Walaupun dapat ribu je sehari...tapi nilai usaha kita berbaloi kan.

Eleh blog aku personal lah cik akak. Entri pun aku cerita pasal parent je...Jangan ingat blog yang berkonsepkan parenting dan peribadi tak boleh berjaya...tengok macam blog abang ben kita tu...hari-hari dok cerita pasal anaknya. Tengok lagi macam blog farah mama si ash tu...setiap hari cerita pasal si ash....tu contoh je...tapi serius memang berjaya...

Pageview boleh mencanang naik....jika kita rajin dan berusaha....tak kira apa konsep blog kita...blog cik akak..semua ada..hahaha...macam-macam ada.....biarlah..janji cik akak ada gaya penulisan tersendiri....

5 comments:

  1. Betul cik akak...saya kena kerja kuat lg ni utk blog...

    ReplyDelete
  2. saye nk dpt 500 pon ssh.. mmg kene byk BW n tingglkn komen..
    tgh berusaha utk majukan blog sndiri ni..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak pe dik...pelan-pelan kayuh..cik akak pun dulu kemain lagi susah..alhamdulillah sekarang nie lepas 1K pun dah syukur

      Delete
  3. Nak nail pageview memg prlukn usaha yg keras

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN