Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Friday, March 27, 2015

Tiada Lagi Teman Lelaki Upahan

♥ Assalamualaikum ♥

Tiada Lagi Teman Lelaki Upahan

Inilah keywords yang sering bertandang menghiasi laman blog cik akak. Alhamdulillah banyak juga pageview harian dari drama Teman Lelaki Upahan. Semalam episod akhir tapi macam tak puas je cik akak tengok endingnya...macam tengok video klip pula dah...emmm serius tak berapa berkenan dengan ending macam tu..

6 comments:

  1. Lps ni keyword drama baru plak kak

    ReplyDelete
  2. Cik akak upah le pok cik... Nak banglo sebijik! hoho!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha....nak upah pok cik pun...cik akak bukan anak orang kaya..haha

      Delete
  3. wah berwajah baru...template responsif ka ni

    ReplyDelete
  4. tiada lagi yang mencari ya. tapi asam pedas untuk dia ada kan?

    ReplyDelete
  5. Saya tak berapa tengok, sebabkan wife tgk kena join la tengok sekali.... Hahaha

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN