Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Friday, March 13, 2015

Sarapan Pagi : Maggi Kari

♥ Assalamualaikum ♥


Sarapan Pagi : Maggi Kari

Kisah pagi tadi, bila perut minta diisi..emm..
Maggi kari pun boleh. Asalkan ada je rezeki kan. Tak baik menolak rezeki kan...alang-alang perut berdondang sayang...emm memang tekak tak mahu memilih...perut tak boleh kata dah..isi je apa yang patut...janji berdondang sayang tu berhenti.

Tak Boleh Makan Selalu Lah. Maggi Ada Kesan Sampingan.


Betul...menurut info dan maklumat yang cik akak baca...makan mee segera tak.boleh diamalkan sangat. Sebab memberi impak kepada kesihatan kita..

Maggi Kari Campur Sayur Dan Telur Sedaplah.


Ya memang sedap..hahaha...teringat maggi kari kat bilik ofis...hihi..nyummy....masih berbaki 3 bungkus....pagi tadi masak 2 bungkus..makan berdua dengan kawan..hihi

Resepi Maggi kari.


Haaaa....sendiri  lah..hahaha..kalau nak lebih sedap...goreng bawang dan tambah sedikit kari serta santan kelapa.....rasa dia memang meletop dan kaw-kaw..hihi

3 comments:

  1. maggi kari memang layan, tetapi cuba mendidik diri agar tidak selalu makan maggi...

    ReplyDelete
  2. paling suka maggi camur telur sekali hehe

    ReplyDelete
  3. ehehehqila pun selalu bekpes maggi kihkih

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN