Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Monday, March 16, 2015

Maaf Rakan Blogger Cik Akak Tak Dapat Singgah Blog

♥ Assalamualaikum ♥

Maaf Rakan Blogger Cik Akak Tak Dapat Singgah Blog.


Dah berapa hari dah cik akak tak dapat jejalan komen blog korang. Ni cik akak gigih juga nak menaip...walaupun terpaksa tunggu lama nak up entri..

Biasalah sekarang nie....handphone dah kehabisan quota internet...memang lambat dan kekadang tak dapat menolong cik akam nak komen-komen blog.

Nampak cik akak berblog, agak terhad sekarang ni. Sejak laptop tak ada..memang cik akak dah lama terminate broadband cik akak...sekarang guna handphone dan tablet je...

Makseh untuk rakan blogger yang sudi singgah...komen anda cik akak balas kalau dah ada quota nanti..hahaha..nampak tunggu gaji lah jawabnya..kui..kui.

Sekarang ini, suka tak tengok blog cik akak...dah berubah wajah balik dah tu...templete masih sama...cuma kena ubah apa yang patut...

Warna memang cik akak suka...hihi...terima kasih buat insan sudi membantu cik akak..terharu tau...nangis ambil tisu dulu..haha...

5 comments:

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN