Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Sunday, March 15, 2015

Layan Melodi Sekejap

♥ Assalamualaikum ♥

Layan Melodi Sekejap.


Amboi santai-santai depan tv...emmm tak tahu nak buat apa...layan je melodi...
Ohh gossip dunia artis...macam-macam ada...

Sebenarnya cik akak tak berapa ikut sangat perkembangan melodi nie..elok apa je mimpi cik akak tertengok melodi..

Kadangkala...cik akak rasa tak patut pula menonton melodi..haha...tapi tengok juga...tapi hari nie je kot...dah berapa lama cik akak tak tengok melodi nie....

Nampaknya macam-macam pula isunya kan...baik cik akak tutup je mulut..haha...tak payah nak canang-canang nama orang lain...sebab kita pun manusia biasa juga..tak lari dari melakukan kesilapan...

Apa kita ambil ikhtibar pada isu yang ditengahkan.....renungkan lah...

Eh...eh...dunia glamour semua orang nak sibuk kan..hihi..apa-apa je lah.

4 comments:

  1. Jrg skali tgk melodi, x suka dgr gosip artis ni

    ReplyDelete
  2. kan. apape jelah hahaha.
    qila puntakleh tengok, nnt mulut qila bebel je kerja hahahahahha

    ReplyDelete
  3. Kak Lya jarang tgk MELODI hehehe

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN