Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Sunday, March 8, 2015

Harap Maaf Tuan Blog Masih Bercuti

♥ Assalamualaikum ♥

Harap Maaf Tuan Blog Masih Bercuti. Tak de lah nak pergi bercuti pergi mana-mana pun...masalah kehabisan quota buat cik akak tak updates entri...
Gaji lambat lagi nak masuk...so blog terpaksa ditutup buat sementara waktu...

Rindu lah cik akak nak.berblog seperti biasa...emmm...apa kan daya...kena juga berjimat cermat sementara gaji nie...

Lama lagi nak masuk gaji nie....kiki...usaha untuk tidak topup lagi..

Jangan tak singgah blog cik akak pula...derma apa yang patut....klik2 nuffnang ke apa....

Ada dua cpuv nuffnang terbaru..masih tak sempat nak updates...tunggu ada rezeki lebih dulu..kiki..

4 comments:

  1. hehe.. jangan cuti lama sangat ye ;)

    ReplyDelete
  2. hehehe mcm mn nak derma kak?ada tabung tak?hehehe ;p ;p ;p

    ReplyDelete
  3. Guna apps blogger sis.. senang nak update wlu line semput.

    ReplyDelete
  4. Slmt brcuti Kak, bila dah da kuota t jgn lupa jenguk2 blog lya ya hihi

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN