Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Friday, March 6, 2015

Cuti Pertengahan Penggal 1

♥ Assalamualaikum ♥
Cuti Pertengahan Penggal 1. Tinggal seminggu je lagi nak cuti sekolah...Minggu depan minggu akhir budak-budak sekolah...lepas cuti seminggu...seronok lah budak-budak kan..hihi..

Cik akak pun seronok juga..hihi...Musim cuti sekolah tak de lah banyak kerja..seronok sangat....biasalah...budak2 cuti kan...lain lah kalau waktu sesi persekolahan...tak menang tangan nak buat kerja...

Alhamdulillah...dapat juga rehat seminggu..

Eh....eh...cuti sekolah..tak nak bawa anak-anak bercuti ke....mana tahu ada yang nak balik kampung ke..hihi...musim cuti lah ni lah musim bersama keluarga kan...apa salah ambik cuti 2 atau 3 hari bergumpul dengan family dan sanak saudara..

Apa pula plan cik akak...cuti ini cik akak kerja je...tak mahu ambil cuti tahunan...lagi pun cuti simpan untuk raya nanti..insyaAllah..


15 comments:

  1. budak kolej cuti jugak ke tak erk . huhuu

    ReplyDelete
  2. Huhuuu nanti budak2 dah habis cuti baru Cik candy start cuti mid sem.. T_T

    ReplyDelete
  3. mmg seronok da nak cuti sekolah..x sabo!

    salam ukhwah :)

    ReplyDelete
  4. kat myplace brunei pulak cuti penggal persekolahan I bermula 27hb mac if i am not mistaken hehe

    ReplyDelete
  5. budak sekolah dah nak start cuti pulak dah..cepat masa berlalu

    ReplyDelete
  6. Dah semakin hampir. Bayak kenduri nak dihadir sempena cuti sekolah ni.

    ReplyDelete
  7. cikgu byk keja nak dibuat pd masa cuti ini...

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN