Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Sunday, March 15, 2015

Cucur Udang Dah Siap

♥ Assalamualaikum ♥


Cucur Udang Dah Siap

Tekak dah teringin...nah terus beli tepung...buat adunan...tarra...dah siap dah..alhamdulillah...biasa tekak nie melebih-lebih pula waktu hujung-hujung bulan macam nie...eh...petanda nak singgah bulan ke..haha...maybe kot..

Cik akak ni selagi tak dapat apa yang nak dimakan...boleh pula nangis-nangis guling-guling kot..haha..manja kemain..tak kisah lah...bukan menyusahkan siapa-siapa pun..sendiri nak makan...sendiri lah kena buat...kalau nak tunggu orang lain buat..esok lusa belum pasti lagi nak makan...

Alhamdulillah....ada juga rezeki cik akak petang ni. 

8 comments:

  1. akakkk... shad baru je kejap tadi teringin nak makan cucur jugak...
    bukak blog kejap, akak dah siap dah cucur udangnya... ok, nak ke dapur dulu..

    ReplyDelete
  2. Hantar sikit dekat sini boleyyy? :D

    ReplyDelete
  3. sama ler kite cik akak.. kalau teringin memang asyik duk terbayang2 je muahaha.. terus beli brg buat..habis citer.

    ReplyDelete
  4. Alhamdulillah selamat masuk tekak cik akak

    ReplyDelete
  5. Jnji hasrat nak mkn tu trtunai kan

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN