Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Sunday, February 15, 2015

Umur Ku Dah 32 Tahun

♥ Assalamualaikum ♥


Umur Ku Dah 32 Tahun. Alhamdulillah....masih bernafas di muka bumi Mu Ya Allah.... tahun ini tahun ke 32 bagi cik akak...alhamdulillah..ini bermakna..semakin hari semakin berusia...hihi...

Betul ke umur cik akak 32 tahun untuk 2015 nie.....percaya tidak percaya...budak kecik pun boleh faham...kiki..

Maybe bagi sesengah individu menganggap umur cuma angka...tapi jangan lupa...cukupkah amalan duniawi kita untuk bekalan akhirat...

Semoga tahun ini dan tahun seterusnya...cik akak diberi kesihatan yang baik....




18 comments:

  1. Cik akak nampak mudaaa.. mohon bagi petua.. hihi..
    Umur adik-adik yang masih muda pun kena kumpul bekalan untuk ke akhirat siap-siap jugak kan.. ajal tak menunggu kita untuk bertaubat ^_^

    ReplyDelete
  2. ALHAMDULILLAH AKAK...

    http://jmbelog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Syukur..moga setiap nafas yang Allah pinjamkan pada kita..kita manfaatkan untuk kesenangan di akhirat kelak..moga cik akak success selalu ya..

    ReplyDelete
  4. muda lagi tu cik akak..tua lagi cik nor..kihkih..

    ReplyDelete
  5. Replies
    1. Muda lagi ke..hahaha..tak de muda bah...

      Delete
  6. cik akak stay cool mentain comeyy... alah baru 32. jauh beza dari uncle.

    ReplyDelete
  7. Salam singgah petang cik akak....walaupun umur cik akak dah 32 thn ni tpi tetap comellah cik akak...

    ReplyDelete
  8. Replies
    1. Yeke abg khai...la ada lag geng cik akak nie...hihihi..

      Delete
  9. Replies
    1. Terima kasih doanya abg khai..semoga berbahagia selalu bersama anak dan cinta...amin...

      Delete
  10. serius tak percaya. cik akak nampak mudaa sgt

    ReplyDelete
  11. muda lagi cik akk..hehehe...usia makin meningkat muka biar still maintain muda..hahaa

    ReplyDelete
    Replies
    1. Amboi..hahahha...ambik petua awet muda..kiki

      Delete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN