Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Tuesday, February 17, 2015

Tinggal Sehari Lagi

♥ Assalamualaikum ♥

Tinggal Sehari Lagi. Orang lain semua dah cuti.....cik akak je belum..esok je lagi cik akak kerja...lepas tu rehat 4 hari di kampung ibu....semoga dipermudahkan urusan cik akak untuk balik kampung jumpa ibu dan family...

Wah tak sabar dah cik akak nie.....rindu si demok...si manjak...alahai....semua tu anak sedara cik akak...hihi...

Esok rabu...hari terakhir cik akak up entri....bila bercuti balik kampung..talian internet memang tak ada....kikiki....boleh lah cik akak berehat memerah otak....

Walaupun hakikatnya tetap gak rindu nak up entri..tapi faham-faham lah...talian internet anda masih disconnect..

Kalau dah kat kampung....si demok si manja...alahai...suka..suka...tak sabar nak kacau....si demok memang lagi lah tak sabar bila cik akak datang..haha..kena paw Chinese New Year..haha..

Seronok pula tengok mereka yang dah bercuti awal.....nak ambil cuti tahunan..rasa malas pula..sayang betul nak guna...bagus kerja je....lagi pun 4 hari dah cukup untuk cik akak berehat...

Nie ah.....bila dah membebel kat blog....kemain lagi panjang entri...kalau dah datang malasnya...siap sepatah je ayat haha...

Selamat bercuti buat semua.....


11 comments:

  1. Selamat bercuti jugak cik akak. Semoga selamat perjalanan balik kampung

    ReplyDelete
  2. zaza dh ambik cuti esk.. selamat bercuti ye !

    ReplyDelete
  3. saya memang tengah cuti sbb cuti sem hehe. btw, slmt bercuti kak ~! :D

    ReplyDelete
  4. sy pun blom cuti...sbb hari2 keje utk diri sendiri hehehe

    ReplyDelete
  5. Ummi pun nak balik kampung jugek...Yeay!! Hati-hati di jalanraya k cik akak
    Blog Mama Hebat

    ReplyDelete
  6. Selamat bercuti cik akak.. Salam ceria selalu.. :)

    ReplyDelete
  7. Salam. Hee selamat bercuti raya cina yang panjang.

    ReplyDelete
  8. selamat bercuti ... lama cuti CNY thn ni ...

    ReplyDelete
  9. Slmt brcuti juga wat cik akak lusa hihi

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN