Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Thursday, February 26, 2015

Semangat Berblog Tak Macam Dulu

♥ Assalamualaikum ♥


Semangat Berblog Tak Macam Dulu. Payah juga cik akak nak ceritakan situasi cik akak sekarang nie....Menulis blog umpama terpaksa je rasanya..tidak macam setahun yang lepas...
Kenapa pula cik akak boleh hilang semangat menulis...hilang semangat nak menerbitkan entri setiap hari..

Adakah ini tanda-tanda cik akak perlu bersara awal atau terpaksa berehat untuk jangka masa yang lama...
Seawal pembabitan cik akak dalam dunia blogging...terasa indah bila ramai yang menyapa...menjadi sahabat...tapi sekarang..terasa diri ini keseorangan.....teman yang dulunya rapat...kini....

Pergi...satu persatu..tanpa berita...

Agaknya...dunia blogging tahun 2015 ini semakin hari semakin suram...
Semangat cik akak nak tingkatkan pageview harian pun dah macam ditelan zaman..haha..

Entah...jiwa ini terasa malas......terasa dunia blogging tak semeriah dan serancak setahun yang lepas...tahun demi tahun berganti..tapi penulisan masih di kategori yang santai dan sembang kosong...

Mungkin minat ini berkongsi cerita..tapi lama kelamaan....orang lain jemu dan cik akak bosan...

Entah kenapa....adakah cik akak perlu belajar jadi penulis blog yang lebih matang dengan gaya penulisan yang memberi intipati untuk santapan umum...

Perlukah cik akak datang dengan imej penulisan yang serius dan lebih kepada pengajaran dan pembelajaran..

Cik akak sendiri jemu dengan penulisan cik akak....lagi lagi pembaca blog cik akak...

Bosan..bosan.....

8 comments:

  1. samalah cik akak. ainaa sejk spm pgviews blog menjunam jatuh... lar ni nk naikkn smula tp rsa malas nk update. huhu

    ReplyDelete
  2. nape cik akak jadi gituu. semangat !

    ReplyDelete
  3. ingat 1 je akak.. sharing is caring. Ilmu yang baik kita kongsi bersama

    ReplyDelete
  4. urmmm.. sedihnya entri ni..
    takpe.. semoga semangat tu dtg kembali.. :)

    ReplyDelete
  5. Jgn mudah give up Kak. Lya lgi la kjp ada kjp x da

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN