Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Saturday, February 28, 2015

Sarapan Bujang : Cucur Keribang Dan Roti Tuna Mayonis.

♥ Assalamualaikum ♥



Sarapan Bujang : Cucur Keribang Dan Roti Tuna Mayonis. Sarapn ke dah jam dekat kol satu..haha...sarapan lah sangat kan cik akak..kiki..sebenarnya cik akak korang terlepas sarapan pagi tadi...

Lepas sidai baju.....mandi siap-siap....santai depan tv...
Macam mana pula tertidur....hahaha....penat sangat lah tu...
Lepas nie,,,,,,,,mesti ngadu kat encik sayang..haha.....cian encik sayang je selalu kena...

Abaikan encik sayang cik akak tu.....misteri sangat identitinya..kih..kih..

Inilah menu sarapan cik akak.....
Anak dara seorang nie....boleh terlepas tidur pula dah....

Menu tengah hari...alahai...cik akak tak masak lah...sebab cik akak seorang kat rumah...adik kerja....so cik akak makan je lah apa yang patut...

Cucur keribang.....eh..eh..bahasa sarawak pula dah....tak pe sekali sekala guna kan...dapat juga rakan blogger belajar....

Nak tahu apa cucur keribang..kena gugle sendiri..jahat cik akak kan..hahaha...

4 comments:

  1. Assalammualaikum... naomie,

    sedap aje.. tgk hidangan tu... terbaik.

    mselim3

    ReplyDelete
  2. Sedap tu cik akak roti dan cucur keribang....cucur keribang tu apa cik akak...hihi...

    ReplyDelete
  3. Sedap tu cik akak roti dan cucur keribang....cucur keribang tu apa cik akak...hihi...

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN