Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Thursday, February 5, 2015

Raking Alexa Terkini

♥ Assalamualaikum ♥

Ranking Alexa Terkini. Sebut sahaja alexa...pastinya semua blogger tahu...biasalah dunia blogging kita kan bersaudara..kiki..

Alhamdulillah. Hari ini tergerak hati sanubari nak semak alexa. Nampaknya kejayaan menurunkan berat badan telah berjaya...

Ranking alexa terkini berada di angka 1K. Bersyukur sangat-sangat....penat lelah kita sebagai penulis blog mendatabgkan hasil....haha.

Entah bila lagi nak dapat angka yang paling kecil..


Global Rank 
Global rank icon327,423 132,094

Rank in Malaysia 

Malaysia Flag1,999  

13 comments:

  1. wah tahniah cik akak usaha bersungguh sungguh pasti berjaya. tak cuba affiliate?

    ReplyDelete
  2. tahniah cik akak...sket ari lagi ke angka ratus la plak yeee :)

    ReplyDelete
  3. dah turun makin kecik nilai makin susah nak mentain..itu lah hakikatnya..tapi cik akak ada entri hebat yg sentiasa peminat cari..terbaiklah semoga terus blogging . Good Luck.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Payah juga nak mentain tu uncle pcl..tu pun main redah je buat..alexa nie cik akak jarang juga semak..malas..sebab menulis apa yang kita minat tu satu pilihan..kiki

      Delete
  4. tahniah cik akak... usaha tangga kejayaan..

    ReplyDelete
  5. tahniah.. tahniah.. zaza xtau bila nk turun berat badan muahahaha..

    ReplyDelete
  6. Wah..kathy masih kelaut lagi ni..:(

    ReplyDelete
  7. Chaiyuk lagi kak peh peh tp ni pun hebak gila nii wuhuuu

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN