Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Monday, February 9, 2015

Ingat Selipar Jepun Murah Kah?

♥ Assalamualaikum ♥



Ingat Selipar Jepun Murah Kah? Tertiba je cik akak dengan tajuk selipar jepun...hahaha..semenjak pakai selipar jepun nie....entri pun kena up pasal selipar jepun..hahaha..

Sekarang nie memang femes amos dengan selipar jepun jenama fipper....didatangkan dengan pelbagai warna yang menarik....dengan harga yang dalam puluh-puluh ringgit...nah korang tengok selipar jepun mana de murah...hahaha..

Cik akak pernah beli selipar jepun jenama fipper nie kat zalora.com.
Tapi tulah..saiz kecil...last-last bagi anak sedara je lah..mahal juga selipar jepun tu...belas ringgit lepas ada less. Tapi tu boleh tahan juga harga.....

Cik akak suka pakai selipar jepun turun kerja....santai dan senang kalau naik tangga bilik kelas...mampus kalau pakai heel...tak pasal-pasal dengan cik akak sekali jatuh tangga..kan parah..

Ini lah jepun terbaru cik akak...tak de jenama..tapi tetap juga guna...murah sikit dari selipar jepun jenama fipper tu...rm 7.50 kalau tak silap cik akak...



10 comments:

  1. selipar jepun pun mahal dah sekarang ni

    ReplyDelete
  2. Setuju..selipar jepun mahal..lagi comel..lagi lagi mahal..

    ReplyDelete
  3. memamg mahal cik akak selipar jepun je kot..

    ReplyDelete
  4. Tak heran pun mahal sis.. Import tu..

    ReplyDelete
  5. Salam singgah pagi cik akak...comelnya selipar jepun cik akak...

    ReplyDelete
  6. dulu murah sekarang dah mahal dah.semua dah dikomersiaklan.hihi

    ReplyDelete
  7. hahaha zaza ada satu kaler itam tali biru.. ;)

    ReplyDelete
  8. Klau yg jenama fipper ni memg mhl

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN