Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Friday, February 13, 2015

Gurau Manja Pasangan Kekasih

♥ Assalamualaikum ♥

Gurau Manja Pasangan Kekasih. Adeh sejak bila entri cinta datang lagi...biasalah cik akak kan sinonim dengan madah cinta gitu...
Tengok tajuk cik akak naik seram pula blogger kan...

Sebelum tu....cik akak nak bagi warning awal-awal..sebab gurauan ini pasti ada baik buruknya..hahaha...jangan sentap pula dah..

Balik kerja..cik akak sembang lah dengan encik sayang cik akak...
Tengah serius sembang...tertiba je datang angin nak mengacau encik sayang...

Biasa cik akak nie...bukan serius sangat..suka je kacau -kacau dan salu bikin sentap.....nasib baik lagi...encik sayang faham benar dengan perangai cik akak.....

Tengah dok sembang-sembang.....cik akak tanya lah encik sayang.

"Sayang Miss Ngan Cayang Tak?

Encik sayang jawablah Mesti Miss.

Cik akak tanya lah lagi....

Sayang......kalau Miss kita tambah Belakang dia dengan Perkataan ING....

PASTINYA JADI MISSING KAN SAYANG.....

hahaha.....bila encik sayang dengar jawapannyu...hahaha..serius dia terkelu...hahaha...

Hanya mampu menjawab balik.....Ye....muachhh..

Kan dah terkena..hahaha....adeh....adeh...gurau macam nie....siap hari bulan makan penampar lah jawabnya...

5 comments:

  1. aiyoooo.. Cik Akak..jngn selalu gurau dgn En.sayang tu cm ni..nangis dia nanti..hihihihih

    ReplyDelete
  2. awwww hahahaha lawak pun ada gak kak ni dgn en sayang tu woot woot

    ReplyDelete
  3. Sesekali bergurau manja dengan pasangan kadang ada lucunya...

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN