Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Wednesday, February 18, 2015

Dah Jadi Tabiat Beli Dress Labuh

♥ Assalamualaikum ♥


Dah Jadi Tabiat Beli Dress Labuh. Bukan nak kata cik akak nie berkemampuan. Tapi ia lebih kepada minat...cik akak berbeli pun ikut kemampuan cik akak....bajet kurang bawah RM50.00 sahaja.

Kalau ikut harga mahal memang cik akak berfikir dua kali untuk membelanjakan semata-mata nak beli dress. 

Semalam....inilah dress labuh pilihan cik akak....memang 100 % beli di zalora.com.my.

Harga sepasang RM38.00
Saiz : XXS

Entah kenapa...minat cik akak sekarang lebih kepada dress labuh...pergi dinner dress labuh.....balik kampung dress juga....turun kerja dress....hahaha..sampaikan melambak dah dress cik akak beli....

Asal ada je murah...memang cik akak beli sepasang....itupun kalau hati berkenan...



14 comments:

  1. wahhh murah dan cantik!!! terus terjah zalora!

    ReplyDelete
  2. alamak...xbleh nk komen kalau pasal baju pompuan...hehehe ;p

    ReplyDelete
  3. cantiknya ^_^ saya takde lagi baju labuh mcm tu, ada tu ada. tapi tu jubah untuk tidur. kekeke

    ReplyDelete
  4. wah murah. lepas ni pegi class boleh laa pakai dress labuh pulak hehehee

    ReplyDelete
  5. ya allah bestnya jadi kurus mcm cik kak hihi T_T
    qila pun sukaaaa mmg kerja nnt nak beli dreessss labuh aje hihi

    ReplyDelete
  6. saya klu nak keluar jln2 pun lbh suka sarung dress , senang . tak yah pening matchkan baju n seluar ke baju n skirt ke ...

    ReplyDelete
  7. Wahh...memang cantik dress cik akak ni...Diana pun sekarang minta juga pakai dress....nampak anggun gitu bila nampak kat cermin...hihi..

    ReplyDelete
  8. Wahh...memang cantik dress cik akak ni...Diana pun sekarang minta juga pakai dress....nampak anggun gitu bila nampak kat cermin...hihi..

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN