Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Monday, February 2, 2015

Atasi Migrain Dengan Vitamin B-Complex Shaklee

♥ Assalamualaikum ♥


Atasi Migrain Dengan Vitamin B-Complex Shaklee. Dah macam artikel cik akak baca..siap artikel Indonesia pun cik akak baca..hihi..

Salah satu artikel rakan blogger yang cik akak baca SINI. Gigih baca sampai habis...alhamdulillah cik akak nak cuba produk Shaklee pula nie...

Kalau vitamin nie berapa harga eh..mahal tak mahal..kena juga cari untuk atasi masalah migrain cik akak ni...kalau korang nak tahu...migrain memang sakit yang paling cik akak tak suka..sebab..nak angkat kepala pun tak boleh..

Kalau cik akak tak berkerja tak apa..tapi masalahnya cik akak isnin hingga jumaat memang kerja ofis hour..

Sabtu dan minggu je baru ada rehat kat rumah...
Lepas ni...cik akak kena cari produk Shaklee...pengedar Shaklee inform cik akak ye..hihi..kasi murah please..haha..adeh..



3 comments:

  1. Lya pernh mkn juga vit ni..tpi sebln ja sebb pil lya x Suka susah nak telan hihi

    ReplyDelete
  2. Rasanya tak sampai kot sis.. Pernah beli juga dulu. Dalam rm53 gitu kot.. Tapi Ros makan kejap je cik akak..

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN