Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Saturday, February 7, 2015

Asam Pedas Untuk Dia Episod 9

♥ Assalamualaikum ♥

Asam Pedas Untuk Dia Episod 9. Wow memang terbaik lah drama adaptasi novel nie..cik akak dah mula jatuh cinta dah...hihi...tapi lama lagi nak habis...24 episod lagi tu...

Minggu ini baru je...Episod 9 & Episod 10. Kalau ditolak dan dicampur masih ada 14 episod..lama lagi nak habis..

So sweet lah mereka berdua nie...yang tak dapat menahan bila jejaka macho angkat kening..jatuh cinta cik akak dibuatnya...comel sangat...sangat..kiki

Korang terlepas tengok...boleh je singgah SINI

Esok kita sambung balik menonton..


4 comments:

  1. kannn.suka tengok ziyyad angkat kening. hahahah :D

    ReplyDelete
  2. Sweet ja diorg hihi, x sbr nak tgk crita esknya

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN