Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Wednesday, January 7, 2015

Sejak Hidup berdua Makin Rajinlah Masuk Dapur

♥ Assalamualaikum ♥


Sejak Hidup berdua Makin Rajinlah Masuk Dapur.
Mesti tertanya-tanya...bila cik akak kawen..haha....hidup berdua tak semestinya kawen kan..haha...dah tak semestinya ada encik sayang..haha...

Encik sayang...encik sayang.....

Cik akak dah ada ke encik sayang..hahaha...persoalannya...biarlah hati cik akak yang berbicara...dan biarlah Allah yang maha melihat...insyaAllah...korang doakan yang terbaik buat cik akak ye..amin..

Hidup berdua cik akak maksudkan ialah adik lelaki cik akak..haha..korang nie...salah tafsir je...tak kaji selidik dulu...

Al kisah....pada zaman dahulu kala..hahaha...

Isk..isk...main lak dah...

Ok lah..serius story..

Bila dah rajin masuk dapur...bajet cik akak nak masak pisang goreng ke goreng pisang...hahaha...lantak lah...konon nak buat banana cheese tapi lain pula jadinya..haha..

Salah guna tepung..haha..sampai tak menjadi cucur pisang cik akak....waktu mengoreng...boleh melekat dalam kuali..eh..eh..cik akak guna tepung apa eh..alahai...tepung tu je yang cik akak jumpa dalam almari..haha...guna je lah...tak sangka pula melekat...

Agaknya cik akak guna tepung kanji kot  haha..benda dah jadi....banana cheese pun entah kemana..haha..

5 comments:

  1. Lah knp jdi mcm tu kihkih..x pe blh Cuba lgi kak

    ReplyDelete
  2. hehehehe...adeh cik akk ni..lain kali tengok ye..hehee

    ReplyDelete
  3. hahahahah adoiii mcm mcm cik akak.. takpe belajar dari pengalaman.. melekat pun melekat la, kalo dah lapa telan jugak kan hehehe

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN