Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Friday, January 9, 2015

Ranking Alexa Terkini Dunia Cik Akak

♥ Assalamualaikum ♥


Mudah Nak Tambah..Susah Nak Kurangkan- Ranking Alexa Terkini Dunia Cik Akak. Nah bukannya mudah untuk mengekalkan ranking alexa blog. Tapi perlu usaha yang gigih...penat mengejar..lalu jatuhlah ranking alexa blog kita kan..

Penat memang lah penat..tapi seronok kalau tengok angka ranking alexa tu mengecil..huhu...

Alhamdulillah...makin mengecil lah angka alexa blog cik akak nie..dari 3K kurang kepada 2K...biasalah kita kayuh pelan-pelan je...haha..kalau trafik light merah..kita berhentilah...kuning kita standby lah nak gerak..dah hijau pula kita jalan lah..haha..

Umpama trafik light lak ranking blog cik akak nie kan...yang pastinya angka makin mengecil..alhamdulillah...berkat support rakan blogger lah nie..kalau cemburu tengok ranking alexa cik akak...boleh uji ranking alexa blog anda DISINI


Global Rank 

Global rank icon293,174 119,762

Rank in Malaysia 

Malaysia Flag2,351  

6 comments:

  1. teruskan berblog cik akak. kita kecikkan lagi nombor tu. heheh :D

    ReplyDelete
  2. Ranking akak pun dah mengecik semula dah..tp malas nak update..hehehe...

    ReplyDelete
  3. tahniah cik akak.. kira hebat lah tu..

    ReplyDelete
  4. Saya pula suka nombor banyak2...kalau sikit, macam tak best jer...hoho! Buleh ke macam gitu

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN