Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Sunday, January 11, 2015

Pastinya Hanya Dia Yang Berbakti

♥ Assalamualaikum ♥


Pastinya Hanya Dia Yang Berbakti..apa kena lak dengan tajuk entri cik akak.nie kan..hihi..menarik tak menarik..tapi bila klik nak baca...rupanya maggi juga pilihannya..hahaha..

Korang tahu cik akak nie jarang makan nasi..haha..bukan nak diet tapi tekak makan tak mo menelan nasi..biasalah kalau gusi sakit...badan macam nak demam-demam..apa lagi tekak semua menolak..

Kalau tak makan maggi..nampaknya..makin kurus kering lah cik akak korang...haha..

Maggi cik akak telan gak walaupun tahu pedas..haha...abaikan pedas...maggi juga yang sedap..dah perut tengah kosong nie..makan je lah apa yang ada...emm.janji rezeki tetap ada..

9 comments:

  1. hahaha. kalau lapar maggi pun layann :D

    ReplyDelete
  2. dah lama tak makan meggi.. hehehe tak minat tapi skali skala smpai seru dia nak meggi haaa hamek kau kalah orang ngandung..

    ReplyDelete
  3. meggie kari x pedas laa kak.. saya buat kalau, siap buh cili padi lagi... ahahahaha

    ReplyDelete
  4. mee maggi sedap dimakan cepat dimasak betul tak?

    jarang-jarang makan ok la

    ReplyDelete
  5. tetiba teringinn makan maggie pulak :) hehe

    ReplyDelete
  6. saya suka meggi pedas, lagi pedas lagi sedap.. Hahahaa sampai berapi2

    ReplyDelete
  7. sedap.. kalau datang selera nak maggi, memang kena cari jugak.. hihihi

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN