Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Monday, January 5, 2015

Nasi Beriani Kabhi Kushi Kabhi Gam

♥ Assalamualaikum ♥

Nasi Beriani Kabhi Kushi Kabhi Gam...hahaha.
Percaya tak percaya...nama nasi beriani tu..haha...korang wajib juga percaya...sebab bukan senang nak dapat nama timangan dari blogger cik akak..haha..kena tipu lagi korang..

La..serius cik akak bawa hati lara nie...Bonus Penjawat Awam Tak Dibayar Pada 05 Januari 2015.
Hahaha...tak de lah nak lara hati...cik akak dapat makan nasi beriani free pula hari ini....free walaupun tak sedap.haha..alahai tekak memilih sangat.....rezeki Allah bagi tak bersyukur langsung..huhu..

Nasi beriani kabhi kushi kabhi gam..memang cik akak tak suka...hihi..
Sorry lah .sebab tekak kampung cik akak nie...memang tak suka makan yang tak sedap..haha..bajet mahal kat situ...bagus makan sambal tumbuk..haha..

Sampaikan nasi beriani pun nak dicerita...haha..lantak lah....biarlah..blog cik akak..korang suka...korang baca lah.tak suka...pangkah je awal2...tiada paksaan tau..

Melalut benar entri cik akak nie...haha...sori..I am stress..huhuhu

8 comments:

  1. Aik...knp x sedap plak ni..dr gambar nampak mcm sedap je

    ReplyDelete
  2. tengok gambar macam sedap tu.. tapi shad xpenah try lagi.. hehe//
    Picky eater gak ni shad.. :D

    ReplyDelete
  3. cik akak, kenape stress ni.. cik akak tak gemar nasi beriani yer,.. Ros pulak memang suka nasi beriani.. hihihi

    ReplyDelete
  4. Lyn time bln puasa je ni the...jgn stress2 taw cik akak

    ReplyDelete
  5. amboi, lapar terus perut ni. nasib on diet. hehe

    ReplyDelete
  6. Za pun tak berapa suka nasi beriani..huhu

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN