Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Tuesday, January 6, 2015

Nak Tahu Tak? Kenapalah Cik Akak Minat Zul Ariffin

♥ Assalamualaikum ♥

Nak Tahu Tak? Kenapalah Cik Akak Minat Zul Ariffin.

Eleh...minat memang manusia tak boleh lari tu..hahaha...tipulah korang tak minat siapa-siapa kan. 

Teringat zaman sekolah bila bercakap soal minat...chewah...biasalah zaman budak-budak dulu..cik akak korang memang nakal sikit..haha...ada ke patut gara-gara minat..sanggup tulis surat layang..hahaha...nampak tak kenakalan cik akak korang nie..siap meluahkan cinta..haha..alahai...kalau nak diingat balik...segan dan tak mengaku..haha

Kenapa cik akak minat sangat dengan zul ariffin..

1. Senyumana dia...alahai senyuman dia mengingatkan cik akak pada cinta pertama cik akak..haha..boleh pula lagu tu cik akak nie kan..senyuman dia manis tau....serius..cik akak tak mengedik..tapi lebih kepada apa yang cik akak lihat..

2. Sebab dia ada lesung pipit..hahaha..kami serupa..haha..cik akak pun ada lesung pipit..so bila tengok dia..teringat kat lesung pipit manis dia tu..haha..

3. Sebab cik akak dah ditinggalkan oleh my hero..la siapa tak kenal hero...wajib geledah blog cabuk cik akak nie...hairul azreen lah my hero cik akak...cik akak minat giler kat depa nie..haha..tapi gara dia dah melamar si hanis zalika...cik akak bawa lah diri yang merajuk..haha..

4. Sebab jelingan mata dia...aduh....part jelingan nie mana2 wanita pun boleh cair..haha...tapi tak lah sampai tak ingat iman dalam diri..haha.intro je bikin gempak..haha..

5. Sebab dia tak kenal cik akak..haha...kalau dia kenal cik akak..mesti cik akak segan kan..hahaha...

6. Sebab serius dia hensem..haha..inilah perempuan..tengok hensem sikit dah puji lebih....hahaha...eh..eh...enciksayang cik akak lagi hensem...nak tengok tak ..hahaha...tak payah lah..kiki..

Ok cukup enam je k...kalau banyak sangat..makin lama makin geram korang baca...melampau betul..haha..

Dah habis tonton drama istikharah cinta episod 9...dan apa pula komen anda...cik akak jap lagi komen ok..haha






4 comments:

  1. alahai manisnya muka tu. hehe :P

    ReplyDelete
  2. Kalau Zul Ariffin baca ni, mesti bangga je dia. Hahaha

    ReplyDelete
  3. wowwww peminat tegar Zul Ariffin

    ReplyDelete
  4. i pun minat tengok Zul Ariffin ni.

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN