Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Monday, January 5, 2015

My Hero Tinggalkan Cik Akak - Hairul Azreen Lamar Blogger Terkenal Hanis Zalika

♥ Assalamualaikum ♥

 

OH My Hero Tinggalkan Cik Akak..hahaha..semalam riuh sana sini mengata hero pilihan hati cik akak nie...lah mana tak riuhnya...dia pergi lamar si blogger terkenal hanis...alhamdulillah...semoga berbahagia hingga akhir hayat...

Kalau nak ikut hati cik akak nie..mahu menangis 7 hari 7 malam di buatnya..hahaha...mengenang diri ditinggalkan...chewah.perasan je lebih...

Budak jambu nie..hahah..cik akak minat giler kentang..haha...dari dulu dan sekarang...tapi sejak akhir-akhir nie...cik akak sibuk tak sempat ikut pun perkembangan terbaru dia...

Semalam terkejut sokmo..haha..sebab blogger farah mummy si ash tu...post kat facebook yang my hero lamar si hanis..emmm...melepas lah cik akak..haha...

Blogger farah memang tahu cik akak minat giler kentang kat si hairul azreen nie..haha..sejak dulu dan sekarang..tapi lepas nie..cik akak kena cari hero lain pula dah...hahaha..

Petikan lamaran hairul azreen 

"Saya mahu awak jadi teman baik saya. Saya mahu awak jadi rakan kongsi perniagaan saya dan saya mahu awak jadi isteri saya yang sah.

Tidak mengapa...hati aku terluka...
Aku cari penggantimu..kah..kah..kah..

Untuk my hero...
Semoga berbahagia.....

8 comments:

  1. semalam riuh gak dkt ig kek nis tu.. semoga mereka berbahagia..

    ReplyDelete
  2. wah, cik akak cari yang lain yer.. hihi..

    ReplyDelete
  3. Tahniah Tahniah ..Moga berkekalan jodoh mereka .Cik Akak jgn sedih2 tau hehhee

    ReplyDelete
  4. Jgn sedih brduka pilu taw cik akak hhehe

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN