Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Friday, January 23, 2015

Maaf Kalau Cik Akak Salah

♥ Assalamualaikum ♥

Maaf Kalau Cik Akak Salah. Tadi cik akak ada terbaca luahan seorang blogger yang memang cik akak kenal lama. Nama cik akak tak akan cakap sebab cik akak tahu salah silap tu memang datang dari cik akak..

InsyaAllah cik akak bayar hutang cik akak. Maaf kalau terlambat.  cik akak lupa..kepada blogger berkenaan cik akak mohon maaf sangat-sangat... Janji tetap janji...salah cik akak juga...buat kerja sambil lewa...

Blogger yang disayangi tidak ada manusia yang tak pernah buat kesilapan...sori......hutang kat korang cik akak akan bayar..

25 comments:

  1. Manusia mna yg x pernh buat kesilapan kan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betol tu..salah cik akak.juga lya...bertimbun giveaway..sampai cik akak terlupa...hadiah lya cik akak post isnin nanti...insyaAllah...doakan urusan cik akak berjalan lancar

      Delete
  2. mnx maaf sebelum terlambat..itu lebih baik

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak perlu risau...cik akak dah minta maaf.....salah cik.sebab buat kerja sambil lewa...

      Delete
  3. betul setiap manusia tak lari dari kesilapan :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul dik..cuma cik akak risau je dik...kepercayaan orang terletak pada janji..

      Delete
  4. setiap insan tak dapat lari dari kesilapan, adakalanya teguran membuatkan kita tahu akan kesilapan kita...
    sabar ya akak...
    http://jmbelog.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Akak tak de ambik hati dik...
      Salah tu datangnya dari akak...
      Cuma akak risau...org fikir cik akak napa2 kan...

      Delete
  5. takpe lah cik kak, bukan sengaja...
    silap kan hmm

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cik akak tak takut org tegur cik akak....sebab salah tu memang datang dari cik akak...makseh dik...

      Delete
  6. takde manusia yang akan buat silap..
    online sajok...kompem terus sampai..

    ReplyDelete
    Replies
    1. InsyaAllah cik akak bayar janji.cik akak...

      Delete
  7. harap blogger berkenaan dah dpt mesej cik akak ni ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah dia dah baca dah dik...hutang nie ibarat nyawa kita dik .janji umpama kepercayaan mereka. Cik akak mmg salah..hinggakan terlupa...setahun dah berlalu...

      Delete
    2. tp sekurang2nya walau setahun dah berlalu akak tunaikan jga janji.. tak ada la lepas tangan.. kira okay la tu..dripada terus diam..uhuhu..

      Delete
  8. tak pe la cik akak.. janji cik akak dah minta maaf. hope dia faham dgn situasi cik akak. sabar ye.!!

    ReplyDelete
  9. tak pelah kita belajar dari kesalahan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tulah dik..kalau cik akak tak baca entri dia..dah cik akak jarang bw.....lepas publish entri senyap je...

      Delete
  10. owhhhh xper kak sayang..itulah pentingnyer kita beringat dah beri peringatan kpd yang lain..mybe salah tu tak disengajakan..kannnn... betul tak?hehehe smileeeeee ;p

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nangis...ambik tisu dulu....jarang cik akak macam nie...ya Allah memang serba salah dibuatnya

      Delete
  11. Takpe..nanti dah bayar settle la tu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bukan masalah setel.nie kak......nie.membabitkan kepercayaan org kat kita kak...memang terasa daif dan rendah diri kalau berada di situasi nie kak..

      Delete
  12. xpe lah cik akk...lps ni blh dijadikan pengajaran hehe...jgn sponaor byk sgt GA nt lupa lagi...ekekeke...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bukan niat cik akak nak buat orang macam tu...kalau.kita terlupa..biarlah tegur cara berhemah..cik akak tahu cik akak silap...dah cik akak.bena2 lupa...apa yang penting bagi cik akak hormat dan jaga aib orang lain juga...cik akak manusia biasa..tak kan lari dari membuat kesilapan...mungkin hari ini masa cik akak tapi esok.lusa masa orang lain juga..apa yang menyedihkan cik akak..benda tu boleh cetel cara baik...tak perlu nak femeskan cik akak...sebab cik akak tahu...Semua salah tu datang dari cik akak...pernah kita dengar kan...bila kawan makan hati...mungkin sedih dia akan berlanjut...kecuali tidak dendam di hati....

      Delete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN