Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Sunday, January 11, 2015

Entri Penyumbang Traffik Paling Banyak Di Blog

♥ Assalamualaikum ♥

More »

Posts

EntryPageviews
104508
52820
39960
35120
22736
Entri Penyumbang Traffik Paling Banyak Di Blog. Blog cik akak biasalah...entri ikut sedap menulis je..Alhamdulillah tak sangka pula yang entri santai cik akak banyak juga menyumbang kepada peningkatan traffik  blog cik akak..

5 entri ini memang ditulis pada tahun 2013 dan 2014...Apa pula perkembangan blog cik akak pada tahun ini...hihi..nah cerit lebih lanjut...kita masih di permulaan januari.haha..masih jauh lagi tu..haha..

Apa pun penulisan kita..biarlah ditulis dengan cinta dan kasih sayang..haha..maksud cik akak ikhlas dari hati..

Tulis je apa yang korang nak tulis..tapi jangan kejar publisiti murahan gitu..haha..

Eh...eh...rajin pula cik akak menaip entri malam nie...nak habis quota internet lah tu...

15 comments:

  1. Assalammualaikum.. naomie,

    Moga terus sukses.. k. Banyak gak keyword berkisah perihal artis dan cerita2 hangat kat blog nie.. Pape good luck k..

    mselim3

    ReplyDelete
  2. tinggi sgt pageview tuuu....
    ish ish ish....

    ReplyDelete
  3. wow.....entri saya yang puluh ribu pun baru satu ini beribu riban

    ReplyDelete
  4. waooo...tinggi traffik,,,baca kaki novel nie....

    ReplyDelete
  5. Tahniah cik akak, blanja kek lapis lok ehehe..:P

    ReplyDelete
  6. blog cik kak jadi carian peminat novel.. tahniah..

    ReplyDelete
  7. Blog cik akak memg hebat tahniah kak

    ReplyDelete
  8. Blog cik akak memg hebat tahniah kak

    ReplyDelete
  9. Sangat sesuai cik akak bercerita tentang novel dan drama online ni... :)
    Penuh dengan kasih sayang...

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN