Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Friday, January 9, 2015

Budak Gembus Kesayangan Cik Akak

♥ Assalamualaikum ♥

Gambar waktu baby lagi





Yang belakang tu budak gembus..haha..depan tu si adik budak gembus..selalu je menyelit kalau cik akak nak.ambil gambar si adik..kiki



Gambar terkini budak gembus..hahaha...nampak takm.makin comel dan makin bambam.hahaha..

Budak Gembus Kesayangan Cik Akak. Dari gambar baby lagi cik akak dah simpan gambar budak gembus nie..haha..Makin comel...makin lah bambamnya...hihi..

Budak gembus nie anak sedara cik akak..sayang berbena cik akak dengan budak gembus nie..pandai ambil hati cik akak..haha..memujuk lagi boleh tahan...kalau nak kan sesuatu...makin lah dus...cium kita lah..manja dengan kita lah...mana tak syg berbena dengan si gembus nie..alahai....tertiba je cik akak rindukan budak gembus nie...

Tahun nie...budak gembus dah masuk prasekolah dah...tapi masih umur 5 tahun...
Tahun depan pun masih prasekolah lagi.

Rindu budak gembus...



2 comments:

  1. comel..akak kalau jumpa ni memang akak tarik2 pipi dia...

    ReplyDelete
  2. Memg compel kesygn cik akak ni

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN