Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Wednesday, January 7, 2015

Bonus Lawan Gaji - Kompen 15 Januari 2015 Dibayar

♥ Assalamualaikum ♥

Bonus Lawan Gaji. Tertiba je cik akak nie kan...awal pagi dah bercakap isu nie..kemaruk sangat ke nak dapat duit bonus dan gaji tu..haha....tidak ada kaitan dan kemaruk eh.....

Di sini cik akak nak sahkan bahawa....15 januari 2015 nie...Penjawat Awam Dapat Bonus Dan Gaji Sekali. 

Dalam hati bertanya..haha....kalau macam tu..memang tak balance lah gaji aku bulan nie.....sebab awal sangat masuk gaji....haha..sepatutnya cik akak suka kan..dapat duit berganda-ganda...

Mesti ada yang tak percaya kan...aura bonus dan gaji nie...kesahihan berita dan khabar angin ini adalah nyata...jangan lupa semak tau akaun gaji pada tarikh tu..kiki






7 comments:

  1. bila gaji awal ni aku rasa cam sakit kepala sket... sebab hati sentiasa gatal nak cucuk kat bank.. hahaha

    ReplyDelete
  2. Wah... best nyer tp kalau awal sgt gaji mmg parokk!

    ReplyDelete
  3. bestnyerrrr korang dapat bonus plus gaji lagi huhuhu...nak keje gomen jugak lah lepas ni ;p

    ReplyDelete
  4. Syukurla akhirnya d byr juga kan

    ReplyDelete
  5. 15hb bonus aje puan.
    Gaji tetap 22hb harap maklum.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bukan dengan gaji sekali ke...kawan ada cakap ari tu..dibayar sekali..huhu

      Delete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN