Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Thursday, January 15, 2015

Bonus Kakitangan Awam Dah Masuk Akaun

♥ Assalamualaikum ♥


Bonus Kakitangan Awam Dah Masuk Akaun. Alhamdulillah baru semalam dapat BR1M esok dapat bonus pula..Alhamdulillah..

Gaji Dibayar Pada Tarikh Asal Dalam Jadual Gaji Iaitu Pada 22 Januari 2015. Tak pe biar je gaji tu kemudian dibayar..kiki..Janji bonus dah dapat...
Janji nak beli sandal untuk ibu..hihi...alhamdulillah rezeki ibu juga....esok cik akak nak pergi cari kat kedai bata je..hihi..kat situ ok juga nak.berbeli sandal ibu...nah beli yang kira tahan lama lah konon nya..haha..

Duit BR1M cik akak dah belanja habis dah..kiki..bayar itu..bayar ini..habis lah jawabnya..esok duit bonus nak bayar bil astro lak...tertunggak sampai RM240.00.....hahaha..

14 comments:

  1. hehehe x dapat lagi pun brim huurm T.T kalo dapat nak bayar bill tepon hehe tah tak masuk.. syok le sapa dapat bonus tu esok..

    ReplyDelete
  2. awal err dpt BR1M?..blh dah bayar pa2 yg patut hihi..

    ReplyDelete
  3. Wah...shopping lagi kota. Kepci dia ketui boleh?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Typo. Kita bukan kota. Dua bukan dia.. Hehehehhe..

      Delete
  4. Alhamdulillah.. bonus dah dapat :) Tapi BRIM Ros tak dapat..

    ReplyDelete
  5. alhamdulillah.. sama2 merasa dgn ibu kan!..

    ReplyDelete
  6. alhamdulillah. boleh lah buat belanja sikit2 :D

    ReplyDelete
  7. Orait jugak dapat bonus tak sekali dengan gaji. Kurang-kurang, terkawal sikit perbelanjaan penjawat awam. Nanti nak tunggu gaji februari takpe lagi. Mac nanti memang naya la nak tunggu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Huhum.tu pasal mesti berjimat cermat..kiki

      Delete
  8. Jangan lupa belikan pok cik kereta Myvi baru tu ye... :)

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN