Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Wednesday, January 28, 2015

Asyik Turun Naik Je Benda Nie!!!

♥ Assalamualaikum ♥

DATEUNIQUESVIEWS
Jan-217711044
Jan-228271060
Jan-238141125
Jan-24523708
Jan-25635853
Jan-2610051287
Jan-2713591624
Total59347701
Asyik Turun Naik Je Benda Nie!!! Eh...eh...bukan berat badan cik akak lah..apa lah korang ni. Cik akak memang sentiasa slim melim ni..tak de lah turun naik tu..haha..

Tersentap juga cik akak dengan uniques dan pageview cik akak...sekejap naik..sekejap turun..haha..semua ni kerja tuan blog tu lah...bila rajin ada lah naik sikit...bila malas...senyap2 je lah cik akak..

Tu baru uniques dan pageview nuffnang..haha..dah kecoh macam lah dia sorang je ada iklan nuffnang..haha..

Korang apa pula citer lak dengar encik sayang...bukan...encik nuffnang...mesti.banyak masuk.income.kan...untung lah korang...

8 comments:

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN