Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Monday, January 26, 2015

Aku Paling Tak Suka Arahan Yang Memaksa

♥ Assalamualaikum ♥


Aku Paling Tak Suka Arahan Yang Memaksa. Entahlah cik akak bukan nak mengeluh tapi cik akak pantang bila bab arahan memaksa. Jadi kerja cik akak buat semestinya tidak ikhlas. 

Cik akak terdidik dengan arahan yang tak memaksa. Harus diingat cik akak pantang bila orang mengarah cik akak dengan arahan memaksa. 

Biarlah cik akak buat dengan sendiri..tak perlu dengan cara begini.. memang hakikatnya aku hanya orang bawahan..tapi jangan melayan aku macam aku anak tiri..

Orang lain boleh juga layan elok-elok. Ya Allah...engkau bukakan hati orang ini agar tahu menghargai dan menghormati orang lain.

Cik akak bukan lah yang terbaik..tapi cik akak tahu mana cara menghormati orang lain. 

Ingat cik akak pantang orang jaja nama cik akak ke hulu hilir....jangan harap cik akak nak tegur lagi..bukan nak berdendam tapi memberi pengajaran bahawa apa yang depa buat tu salah.

Hari isnin dah cik akak naik darah..hahaha..nasib baik lah cik akak tak mengamuk..hihi


11 comments:

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN