Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Sunday, December 7, 2014

Wajib Tahu : Panggilan Manja Untuk Si Dia

♥ Assalamualaikum ♥

Wajah teruja....macam nie pun boleh...hahaha..apa saja...

Bercinta bikin kita sentap...bikin kita menangis, gembira dan sedih...
Kenapa perlu wujud kesedihan dalam setiap perhubungan....kenapa tidak bahagia selamanya....kenapa perlu menyakiti dan disakiti...itulah realiti kehidupan dunia...ada manis dan pahitnya....ada masam dan kelatnya...
Amboi intro entri nampaknya..cik akak kembali ke dunia asalnya...menulis kerana cinta..haha....

Dulu dan sekarang aku pun pernah bercinta...rajuk manis, menangis sedih sering menemani aku..hahaha...eleh2 aku kan anak manja.....24 jam perlukan perhatian....lelaki mana yang boleh tahan dengan karenah aku....manja terlampau..haha...

Cik akak bukan nak cerita kisah cinta cik akak..tapi cik akak nak bercerita cinta zaman muda mudi sekarang..huhu....biasalah...panggilan unik untuk si dia....suka tak suka..kena gak suka..huhu...

1. Panggilan sayang.....kalau yang nie cik.akak biasa guna..haha..biasalah rasa bahagia bila si dia panggil.kita macam tu kan....malah dirasai romantis teramat
.hahaha..

2. Ayang.....hahaha...singkatan untuk syg juga...tapi nampak manja dan lebih romantis..haha....panggilan manja nie pun cik akak suka guna dalam mesej sahaja....kalau depan2 mmg tak tersebut..haha...biasa panggil nama je..haha...

3. Panggilan B......asalnya untuk hubby..hahaha...tapi zaman dah cangggih....dunia dah maju...jadi berbudak pun suka guna singkatan je..hihi..yang nie cik akak pernah guna juga..tapi biasalah..suka2 saja..haha.....

4. Abang....hihi...kalau yang nie lebih maju...org dulu-dulu mmg panggil pakwe mereka sebegitu..haha...kalau yang.nie...cik akak surender je..sebab tak pernah guna lagi..haha...naik seram je bulu roma nak panggil sebegitu..hahaha....insyaAllah...akan panggil si dia bila kita dah jadi halal..haha...so sweet romantis gitu..haha...

5. Panggilan pa & ma.......aduh waduh...boleh jatuh tangga cik akak dibuatnya...naik meremang bulu tenguk dengar...sadis....haha....yg nie.....budak2 kecik 20an yang biasa gunakan..haha...cik akak...oh tidak lagi terjebak....

6. Umi & babah...ooo...ini memang dah melampau..haha....tidak boleh layan kalau couple macam nie...kasi penampar sekejap...biar tahu sedalam man lautan hindi..hoho...

Ok sstopppp...end story......nanti kita bincang balik..haha...



6 comments:

  1. ma & pa tulah paling saya geli kak oi... entahlah.. rasa macam euwwww.. hahaha

    ReplyDelete
  2. akak rasa kalau setakat baru nak couple,tak payah la nak panggil panggilan ni cik akak..tunggu dah sah nanti barulah nak panggil apa pun

    ReplyDelete
  3. Cik Akak...tetiba rase nak mkn jeruk mangga asam boi...huhuhu

    ReplyDelete
  4. yg last sekali tu rasa geli..hahha..lepas kawin boleh la kot guna..

    ReplyDelete
  5. Ma&pa ni elok nyer klo dh kawen... klo xkawen lg rasa geli bulu telinga dengo! hihi...

    ReplyDelete
  6. Huhuhu tu la Umi abah ma pa bagaiii ..Tu kalau dah kawen ok la kan ..Tgh couple tak yah la panggil macam tuu tak sesuai langsung,..

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN