Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Friday, December 19, 2014

Rahsia Ayam Panggang Oven Blogger Kathy Rbain

♥ Assalamualaikum ♥


Rahsia Ayam Panggang  Oven Blogger Kathy Rbain.

Inilah realitinya hidup dibandar..tak macam dikampung..kita boleh buat panggang di luar rumah..kalau kat bandar..lain pula ceritanya...dunia berbeza...persekitaran pun berbeza....

Apa lagi....kita perlulah bijak mencari jalan pintas..haha...macam blogger kathy rbain..memang seorang yang serius bila bab masak memasak nie...serah je mesti menjadi punya...

Semalam tengok blogger kathy rbain post entri masak ayam ekor dalam oven...wow....teruja cik akak..terus je planning nak panggang sayap ayam yang masih bersisa dalam peti sejuk...

Kegigihan dari pagi sampai je jam 11.00 pagi...akhirnya siap juga...hihi...

Anak sedara cik akak dah stanby dengan pinggan dan sudu...nak merasa penangan ayam panggang ala-ala blogger kathy rbain..wow...memang terbaik punya....cuma cik akak tak buat sambal pedas je...sebab...budak-budak tak makan pedas...hihi...

Serius...serius...korang cubalah...resepi...cuba tanya akak kathy..haha...

Eh..eh..nak.mintak...alah sudah habis dah...serius...kuar je dari oven...lelaju je anak sedara cik akak....haha...alahai...esok depa kata nak buat lagi..sedap..sedap...

Thank akak kathy rbain....memang ayam panggang oven akak sedap..haha..

6 comments:

  1. salams Mei, cantiknya ayam pangang tu...berkilat2 coklat....:)

    ReplyDelete
  2. As'salam bagus tu rajin memasak untuk anak...tahniah

    ReplyDelete
  3. Hehehehehe.. Adeh.. Banyaknya nam kathy kena mention.. Sedap sangat tu.. Anak buah tentu tak cukup sorang satu..

    ReplyDelete
  4. Wow nak mncuba juga la mcm ni..mudah x pyah bakar2 brasap2 hhaha

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN