Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Wednesday, December 31, 2014

Power Gold "Kempen Emas 1 Gram, 1 Bulan, 1 keluarga" - Entri Promosi Power Gold Part 2

♥ Assalamualaikum ♥
Nota pengenalan - [POWERGOLD.BIZ]
KEUSAHAWANAN EMAS POWERGOLD
PEJABAT PENGURUSAN DAN LATIHAN POWERGOLD.BIZ
NO 35 TAMAN PELANGI(11)
09000 KULIM KEDAH
(BERHAMPIRAN RESTORAN MAKAN DINAS)
PROFILE SYARIKAT
merupakan sebuah syarikat 100% bumiputera yang telah lama berkecimpungan didalam industri perniagaan emas sejak lebih 10 tahun. Syarikat terlibat dalam menghasilkan produk barangan emas, jualan runcit dan borong juga membeli barangan emas terpakai. Selari dengan perkembangan dan kenaikan harga emas mendadak sejak 5 tahun kebelakangan ini maka pihak syarikat merasakan sudah sampai masa untuk membuka peluang kepada masyarakat untuk memanfaatkan keadaan ini dan seterusnya menjadikan ia sebagai suatu perniagaan yang menguntungkan baik secara ONLINE mahupun OFFLINE.
CEO : ENCIK AZRUL
COO: ENCIK TAKIYUDDIN
KILANG: SYARIKAT AMETHYST GOLD CREATION SDN BHD (951063-K)
ANTARA KELEBIHAN MENJADI RAKAN NIAGA SYARIKAT
• Menjadi pemilik emas dan dapat mempelajari bagaimana menggandakan emas anda.
• Membeli barang kemas pada harga istimewa.
• Menambah pendapatan melalui keuntungan runcit yang sangat lumayan.
• Menjadi “kedai emas” bergerak dengan modal yang paling minima...
• Menjadi rakan kongsi syarikat dan menerima syer dari syarikat setiap hari
• Diberi ilmu untuk memanfaatkan industri emas sebagai pelaburan masa depan..
PROGRAM MENTOR & MENTEE
PERBADANAN USAHAWAN NASIONAL BERHAD
RAHSIA KEJAYAAN DALAM BISNES : S.R.P 
S(SABAR) 
R(RAJIN) 
P(PERAMAH) 
PAKEJ-PAKEJ PERNIAGAAN
• GOLD/AHLI= RM380 (1G 999.9 )
• SUPER POWERGOLD/STOKIS= RM3800 (10G 999.9)
ANTARA KELEBIHAN MENJADI STOKIS
• BONUS PENAJAAN
PAKEJ GOLD=RM40(LEVEL 1) & RM10(LEVEL 2)
PAKEJ SUPER POWERGOLD=RM400(LEVEL 1) & RM100(LEVEL 2)
• KOMISEN KEY-IN SETIAP PENDAFTARAN AHLI BARU
PAKEJ GOLD=RM10
PAKEJ SUPER POWERGOLD=RM100
• BONUS PEMBANGUNAN 1PASANG(A+B)=RM30 & (C)=RM5 (MAX 70PASANG SEHARI RM2100)
• DAPAT EMAS 999.9(24K) 10GRAM (GOLDBAR)
• BONUS PERKONGSIAN UNTUNG SYARIKAT
• HARGA BELIAN RM2/GRAM LEBIH RENDAH DARI yg. HARGA AHLI
• PELUANG MELANCONG KE LUAR NEGARA
• ANUGERAH/HADIAH PENGHARGAAN DARIPADA SYARIKAT
Ramai yg masih pertikaikn MLM...bila dengar je POWERGOLD pun mcm MLM ...terus tak jadik join. Mcm mn nk ubah ms dpn klu mcm ni? 
Senang je..

Org mcm ni dia trauma buat MLM atas sebab2 berikut..

1. Modal mahal
2. Kena jual brg
3. Kena cari orang sampai 10 kaki kena bukak
4. Kena kejar sales bulanan
5. Kena kejar pangkat
6. Meeting larut mlm yg merepek
7. Kena menten bulanan yg mahal
8. Stok simpan bwh katil
9. Tak capai target.. income jatuh.. leader marah sbb leader pon income jatuh
10. Kena paksa dtg talk
11. Bonus dpt sebulan sekali
12. Upline janji manis nak bantu tp habok pon tak bantu lepas join
13. Teamwork xde.. buat keje sorang2
14. Bonus ciputttt
15. Asyik nak kena pegi seminar.. gi seminar smgt.. blk seminar monyok mcm kena sampuk.. 
16. Produk merepek repek.. yg xpakai pon kena bli utk kejar point

1 soalan mudah.. dlm POWERGOLD ade tak masalah2 berikut..???? 
bdk2 main guli..
lu pikirla sendiri
Dlm POWERGOLD kita tiada paksaan

TIADA PAKSAAN ATAU WAJIB cari ahli
TIADA PAKSAAN ATAU WAJIB kena membuat belian bulanan
TIADA PAKSAAN ATAU WAJIB untuk kita menjual produk
TIADA PAKSAAN ATAU WAJIB untuk hadir ke seminar
TIADA YURAN tahunan (kerana keahliaan adalah seumur hidup)

Disini....apa yg kita buat kita tentukan, sebab yang dapat adalah kita. 

1.KALAU anda berniat untuk join, hanya kerana nak beli emas murah...anda sudah dapat untung, kerana berpeluang membeli emas dgn hrga yg murah dan berpeluang untuk membeli emas dengan hrga lelongan, apabila ia diadakan. 
Kelebihn apabila anda buat belian, walaupn untuk diri sendri, company tetap bg bonus untuk repurshace.

Cara diatas di panggil SAVING🏀

2. KALAU anda berminat untuk menjual barang2 emas. ANDA JUGA SUDAH UNTUNGπŸ’₯πŸ’₯πŸ’₯, kerana anda beli murah, anda jual hrga pasaran,
. ANDA JUGA DIBERI BONUS repurchase kerana belian anda, walaupn niat untuk dijual semula.

Cara diatas dipanggil TRADING...

3.KALAU anda jenis yang suka bercerita dan memang hobi anda SuKa untuk membantu rakan lain diluar sana. ANDA sudah dapat komisen setiap kali rakan anda join keahliaan..
DAN jgn lupa jga...setiap ahli dibwah anda buat pembeliaan, Anda juga diberi bonus kerana mereka membuat repurchase.

CARA di atas dipanggil NETWORKING...

Oleh itu, di Powergold...anda pusing lah ikut mana pun.ANDA TETAP UNTUNG dr pelbagai sudut..


JOM Simpan Emas!!           Kawan2 sebenarnya sekarang sy sedang mengajak anda utk sama2 menyimpan emas bersama powergold KENAPA PERLU ANDA SIMPAN EMAS SEKECIL 1 GRAM INI?

Mesti anda fikir nak buat apa emas yang kecil-kecil untuk simpanan. Ramai antara kita yang anggap “emas yang besar tu baru nampak best kalau simpan”. Tidak dinafikan pendapat tu betul.   Tapi anda juga perlu tahu kenapa kita juga perlu simpan dengan berat yang kecil

1.Kita tak perlu kumpul duit berbulan-bulan lamanya untuk dapatkan berat yang lebih dan saiz yang lebih besar. Ramai antara kita termasuk saya bukan ada duit yang banyak untuk dapatkan emas seperti begitu berat dan besar sekali gus. Mesti nak kena kumpul duit dulu. Jadi, sekarang kita tak perlu tertunggu-tunggu lagi untuk membelinya. Pendapatan tetap yang kita dapat setiap bulan tu bolehla kita tukarkan dengan emas serta merta, bukankah begitu tuan-tuan & puan-puan? :-)

2. Kebetulan sekarang musim harga emas menurun, rugilah kita kalau nak tunggu-tunggu lagi duit simpanan jadi banyak baru nak beli. Sebab kita akan terlepas untuk dapatkan harga rendah untuk setiap gram emas :-) . Senang cerita, cukuplah sekadar memiliki emas dengan berat yang kecil dengan harga murah daripada nak tunggu duit cukup untuk beli emas yang lebih berat dan besar.

3. Kekadang kita mungkin akan menghadapi krisis kewangan dan betul-betul memerlukan wang, jadi terpaksalah kita menjual emas-emas simpanan kita itu. Cuba anda fikir, jika kita hanya perlukan wang dalam RM500 je, takkan nak jual emas yang beratnya 20gram? Pastinya anda rugi. Daripada jual yang berat dan besar tu baik jual yang kecil-kecil dan itulah masanya yang sesuai memanfaatkannya. Jadi kita selamatlah dari pada mengorbankan emas kita yang berat-berat tu, hehehe =)

4. Kita boleh istiqomah setiap bulan menyimpan emas biarpun dengan jumlah berat yang kecil. Sebab kita tidak perlu modal yang banyak. Simpan sikit-sikit,lama-lama jadi membukit juga kan. :-)

JANGAN TUNGGU LAMA2.... NANTI LAMA2... DIA DIAMBIL ORANG....πŸ˜†πŸ˜†πŸ˜†

Jangan Tunggu!!!!

Jangan terlalu menunggu harga rendah baru nak beli. Orang selalu cakap emas mahal, x mampu nak beli. Ya, mmg betul emas mahal, hampir setiap tahun orang kata emas mahal. Jadi pada masa bila emas murah???

Dulu harga emas RM16/gram pun org kata mahal, RM38/gram pun org kata mahal, RM90/gram pun org kata mahal, SEKARANG cecah RM140/gram pun org kata mahal.

JAWAPANNYA: Tahun demi tahun harga emas makin mahal. Rugilah golongan yang hanya menunggu dan melihat org lain semakin kaya dengan emas. Apa tidaknya dulu beli emas RM100/gram, sekarang RM140/gram. Ini baru menyimpan  sahaja dah untung. Jika yang meniaga EMAS macam mana???
LAGI UNTUNG.....

🎭      πŸŽ­      πŸŽ­      πŸŽ­
Antara pertanyaan yg biasa org tuju pada kami2 yg dh join sbg ahli powergold.. 
πŸ‘‡πŸ‘‡πŸ‘‡
Bila dah jadi ahli powergold, perlu ke saya buat network???

Walaupun x buat network, sgt2 la berbaloi jadi member powergold.. kenapa??

1. Dapat beli emas dgn hrga ahli.. jauh lg murah dr hrga d kedai

2. Dapat tukar goldbar pada barang kemas tanpa sebarang kos upah.

3.Dapat mendisiplinkan diri utk simpan 1g1bulan.

4.Dapat bonus rm1 atas setiap 1g yg kita beli.. beli d kedai ada dpt?

5.boleh ambil untung runcit kalau ada kwn2 atau saudara mara yg minat nk beli emas ngn kita.. 

6.dpt kos upah yg sgt minimum. Kalau kedai, dr kos upah la dia org amik untung.. 

7.nilai susut harga yg company ambil murah berbanding kedai ambil..

Itu antara kelebihan join member..korg bila lg?? Wassup 012 9634930, stokis dan ejen seluruh negara diperlukan segera, jom jadi Jutawan Emas Islam.,, amin..








No comments:

Post a Comment

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN