Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Tuesday, December 30, 2014

Mereka Datang Dari Mana

♥ Assalamualaikum ♥

EntryPageviews
Malaysia
1369432
United States
138759
Indonesia
69386
Singapore
48867
India
17689
Brunei
17338
France
11141
Ukraine
9449
Russia
7124
Netherlands
708

Mereka Datang Dari Mana. 
Ish siapa tak cemburu dengan tajuk entri cik akak memang insan tak ada perasaan..haha...mesti banyak tak mengaku..takut dinilai tak ada perasaan...jesteru itu...kena angguk dan terima je apa yang cik akak bakal luahkan..

Dipendekkan cerita...sejak cik akak bergelar seorang blogger...chewah..ayat sengaja bikin qempak..haha...ulang balik intro ayat mengoda korang baca entri cik akak...

Sejak cik akak bergelar seorang blogger, mereka lah yang sentiasa support entri cik akak...mereka lah yang selalu godek-godek entri cik akak..

Eh....siapa pula mereka nie kan...hihi...tengok je gambar atas tu...banyak betul jasa mereka ke arah blog purple cik akak nie...tanpa mereka siapalah cik akak...dah blog cik akak pastinya menyepi tanpa bicara..haha...isk..isk..

Terima kasih daun keladi, 
Jemuran diangkat bumi dihujani, 
Sekali bertamu....singgah lah lagi,
Entri cik akak pasti memikat hati...

Anak teruna mencari cinta,
Lalu bertemu si gadis Nyonya,
Sudah dibelek jangan tak dibaca,
Sebab entri cik akak pasti buat korang bahagia...haha..

Ok lah...singgah...singgah..jangan lupa komen...

4 comments:

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN