Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Wednesday, December 24, 2014

Masih Berbaki Lagi

♥ Assalamualaikum ♥

RM0 Baki Internet: 1.01GB. Monthly RM58 Internet Plan (4GB) anda akan tamat pada 11:59 PM, 24/12/2014

Masih berbaki 1.01GB. Malam nanti tamatlah line internet celcom cik akak nie...perlu renew balik sebelum jam 12.00  malam nanti..automatik renew....

Biasalah....kita guna prepaid je...tiap bulan kena topup RM70.00.

Cik akak rasa memang berbaloi lah bila guna 4gb nie...jimat tau...tapi syarat hanya untuk smartphone je...kalau tablet cik akak tu..emm..mahu 10gb....tak pun 15gb..banyak kan.. 

Sejak guna smartphone comel nie..rasanya memang boleh jimat...biasalah..kita sebagai penulis blog...memang tak boleh lari dari rutin harian kita kan....menulis dan blogwalking.....

Alhamdulillah....walaupun susah nah updates guna smartphone bagai..tapi cik akak usaha je menaip...biarlah blog bernafas setiap hari...

Dunia blogging nie...umpama nyawa cik akak....tak dapat menulis..huhu..nangis...nangis...kalau dulu ada laptop tapi sekarang hanya guna smartphone dan tablet je...

Banyak kenangan suka duka cik akak jadi penulis blog nie...du situlah...lahirnya semangat cik akak...

Bila rindu..bloglah tempat cik akak meluah..kiki...

Biasa masa cik akak dihabiskan dengan menulis dan bw...

Pupuk minat....ikhlas dengan penulisan sendiri...biarpun ada suara sumbang yg tak suka...sebab kita menulis untuk diri sendiri dan perkongsian bersama....blog medium utama penulisan....tulis apa yang mahu...elakkan kontrovesi...haha...tingkat prestasi...chewah...

Panjang pula entri wordless Wednesday cik akak nie kan..haha...banyak sangat nak citer nie...tapi rasa tak terkejar je nak menaip...kiki..

14 comments:

  1. agak menjimatkan la celcom 4gb tu ya..1.01gb tu mcm mna pas renew?? carry forward ka burn..syg klu burn kan..mcm membazir plak..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Emm..takde makna nak forward eh...hilang macam tu je...kena habiskan hari ini juga..kiki....

      Delete
  2. sama ler kite... mlm ni kena topup lain dah hehe. blog mmg tmpt melepaskan rindu.. xde la bosan sangat kan cik akak..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yelah....habiskan banyak masa kat blog..kiki

      Delete
  3. Assalammualaikum... naomie,

    rindu pada blog ... takper.. semoga naomie terus berjaya dalam blog....k.

    mselim3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Amin...rindu lah..kiki...menulis kan hobi...

      Delete
  4. jimat kan..pakai tab lak jimat pulak

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jimat mar kalau guna smartphone...tablet...emm..habis quota

      Delete
  5. Lya hujung blm ni baru reload semula hihi msh brbaki lagi

    ReplyDelete
  6. owhhhh cenggitu...sy pulak...bila ku rindu ku sebut nama mu hehehe ;p

    ReplyDelete
  7. betul la cik akak..ni pun Za baru dapat on blog..

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN