Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Monday, December 8, 2014

Kenapa ye.....Bila Umur Dah Naik...Mood Asyik Down Je...haha

♥ Assalamualaikum ♥

Korang pernah tak alami rasa macam cik akak rasa sekarang nie.....
Makin naik je angka umur cik akak...
Cepat pula sensitif cik akak naik...

Entah kenapa.boleh macam tu...merajuk bagai....marah2 tak tentu pasal...

Adakah....sebab kitaran hormon badan eh..huhu....entahlah mungkin juga kot...risau pula cik akak...sebab sekarang nie...cik akak adakala tak dapat kawal rasa macam tu...

Mood asyik....asyik down.....je...entah kenapa...

Adakalanya cik akak perlu berdiam diri...bila mood tak betul macam nie..kalau tak...memang siap kena marah....haha...

Bukan senang....nak kawal rasa down macam tu....siap lah encik sayang ke serbu..haha...alahai...sian pula dengan encik sayang kita kan...tak buat salah pun kena juga....nasib badan lah....tu pasal...kalau mood down...jangan pula sibuk tanya itu tanya ini...mana tak melenting nya...

6 comments:

  1. perubahan hormon la cik akak . bila usia meningkat mcm tu lah ... mengucap jer lah bebanyak . tenangkan hati dan sabar ...

    ReplyDelete
  2. Yes, it's the change in hormone level that happen in female when the age goes, but you will familiar soon.

    ReplyDelete
  3. May b kot kan, hormon makin meningkat spt usia

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN