Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Saturday, December 20, 2014

Eh...Bonus Kakitangan Awam Dan Pesara Kerajaan Bila Dibayar

♥ Assalamualaikum ♥


Tarikh Pembayaran Bonus 2015 Untuk Kakitangan Awam Dan Pesara Kerajaan.

Eh...eh..orang kerja govement nie memang manja kan..huhu..mesti adanya suara sumbang yang tak berpuas hati kan...takpe...kita ada hak.masing-masing kan..rezeki pun masing-masing...
Anak manja biarlah jadi anak manja.kiki..

Nak salahkan siapa...aku.kah...engkau kah..terpulang....

Cik akak pun tunggu bonus juga nie..haha..duit gaji dah habis dah..eh...eh...cepatnya habis..jangan kata orang bujang tak banyak kuar duit tau..hihi..
Terlebih shopping kot cik akak korang nie...online shopping..kiki..tak pe...janji cik akak tak minta dengan orang lain kan...duit hasil titik peluh cik akak sendiri...makan gaji macam ni lah...cukup bulan dapat gaji...lepas tu..tengah bulan kosong balik..haha...

Alahai bonus...depa kata gaji bulan januari 2015 baru dapat...emmm...macam mana nie...duit dah habis..kiki...lama lagi kena tunggu...sabar......

Kena ikat perut ke...haha..ada sebulan lagi nak dapat bonus....

Kalaulah bonus dibayar awal januari kan ok...boleh gak tampung poket kosong cik akak nie...haha..

Bonus.....2015...emmmm...

Anak manja...manja lah sangat...hahaha..

4 comments:

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN