Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Monday, December 1, 2014

CPUV Nuffnang Awal Disember Lactacyd : Malay Millennium

♥ Assalamualaikum ♥

Alhamdulillah...di awal Disember cik akak dah dapat Cpuv Nuffnang yang pertama...
Jam 2.00 pagi dah cerita pasal cpuv nuffnang kan..haha..

Ini kes cik akak terjaga tidur...adik dan abang pun asyik tidur tidur ayam je dari tadi..huhu...biasalah hari pertama di tempat baru...so mata pun tak mahu tidur...maybe kak long rindu kot..hihi..tak pun adik dan abang yang rindu...

Cpuv pertama bulan disember lactacyd : malay  millennium...
Alhamdulillah..rezeki pertama awal disember...terima kasih nuffnang...

Rindu cik akak nak ada laptop balik..huhi..susah nak bw...huhu

Lactacyd: Malay Millenniu...Dunia cik akak01 Dec 2014On Going0.00%0.00
Lactacyd: Malay Millenniu...Dunia cik akak01 Dec 2014On Going0.00%0.00
Lactacyd: Malay Millenniu...Dunia cik akak01 Dec 2014On Going0.00%

6 comments:

  1. Elih pun dapat jugak CPUV ni..wah, banyak betul Nuff bagi tapi earning mcm tak jalan je..haha

    ReplyDelete
  2. Wahhh..ciktie dah lama tak on nuffnang

    ReplyDelete
  3. Byk dpt cpuv tp mcm mandul jekk... penat kite tunggu earning die tp alahai dpt pun 1sen, 3sen gituuu...

    ReplyDelete
  4. Tahniah cik akak...semoga bertambah rezeki

    ReplyDelete
  5. Tahniah rezki tu cik akak awal bln

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN