Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Thursday, December 4, 2014

Cash Out Nuffnang RM430.85 Dalam Tempoh 1 Tahun Lebih Berblog

♥ Assalamualaikum ♥
Alhamdulillah..inilah rezeki cik akak dapat sejak 1 tahun lebih menjadi penulis blog..
Walaupun hanya menulis ikut apa yang cik akak suka..tapi sokongan rakan setia tak pernah berbelah bagi...kalau bukan kerana anda siapalah cik akak...

InsyaAllah....hujung tahun nie nak bayar hutang tertunggak kepada blogger...

21 November 2014 yang lepas...blog cik akak baru je masuk 2 tahun..Alhamdulillah...Tahun ke 2 dalam dunia blogging..insyaAllah nak aktif balik...tunggu ada laptop dulu..hihi

20 comments:

  1. Wahhh...murah rezeki Cik Akak yer. Banyak la tu dapat RM400+++ dalam setahun lebih blogging taw! Hehehe...keep it up! Fighting!!!

    ReplyDelete
  2. tahniah cik akak..Za dah 2 tahun pun tak banyak macam tu lagi..

    ReplyDelete
  3. wah! huhu, timm rugi sbb dlu msa memula berblog xtau pun nuffnang tu apa..huhu..

    ReplyDelete
  4. tahniah cik akak..murah rezeki cik akak..:)

    ReplyDelete
  5. Tahniah. Semoga lepas ni makin bertambah rezeki cik akak :)

    ReplyDelete
  6. banyak nya cik akak! buat la tips2 or tutorial skit pasal nak nuffnang ni. nak jugak merasa duit dari nufnang Y_Y

    ReplyDelete
  7. Alhamdulillah, rezeki cik akak merasa duit dari nufnang.

    ReplyDelete
  8. Alhamdulillah...tahniah cik akak...^_^

    ReplyDelete
  9. Alhamdulillah, rezeki cik akak, tahniah yer...I is tumpang happy...

    ReplyDelete
  10. Alhamdulillah tahniah cik akak... semoga sentiasa murah rezeki.. :)

    ReplyDelete
  11. tahniah . baru setahun lebih dah dpt byk tu ... rezeki .

    ReplyDelete
  12. wow..tahniah cik akak...Alhamdulillah..rezeki..cer kongsi cer kongsi...bkn kongsi duit..kongsi tip n petuanya..hihi

    ReplyDelete
  13. Tahniah cik akak yeee ! Lama tak nyinggah

    ReplyDelete
  14. Tahniah cik akak yg comel! ;)

    ReplyDelete
  15. Assalammalaikum.. naomie,

    kira berjaya juga menambat hati pihak nuffnang nie.. mesti ada petua kena bagi kat kekawan...k

    mselim3

    pls: nuffnang nie... kena bebaik kan.

    ReplyDelete
  16. setahun banyak tu leh dapat? 0.0 bestnya!

    ReplyDelete
  17. tahniah kak, moga dimurahkan lagi rezeki bersama nuffnang ^___^

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN