Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Friday, December 26, 2014

Awal Pagi Dah Buat Projek

♥ Assalamualaikum ♥


Awal pagi dah buat projek gunting mengunting..haha..
Nah buat apa tu cik akak...hihi..
Eh cik akak korang nak gunting simcard digi cik akak....biar dia jadi kecil...
Sebab handphone nokia XL cik akak nie guna simcard kecil..hihi..


12 comments:

  1. Ingat projek apa la td kan..eh boleh eh gunting mcm tu aje...

    ReplyDelete
  2. yaya tak pernah potong, kalau potong kena hantar kedai sebab takut tak betul..huhu

    ReplyDelete
  3. WAALAIKUMUSSLAM CIK AKAK.

    PANDAINYA...

    http://jmbelog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. boleh je bikin sendiri. tapi kena hati hati la kan? jangan tergonting cipnya sudahhhh...

    ReplyDelete
  5. Salam tuan tanah.
    Salam blogwalking.

    Gigih menggunting simkad....jgn salah gunting sudahh....

    ReplyDelete
  6. eh....haha..boleh pulak macam tu..

    ReplyDelete
  7. Klau kat kdai pun biasa wat mcm tu kan

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN