Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Monday, December 29, 2014

Asyik-Asyik Bercerita Pasal Nuffnang.....

♥ Assalamualaikum ♥

Asyik-asyik bercerita pasal Nuffnang..
Eh..eh.....agaknya pembaca blog cik akak ni suka bila cik akak post entri berkaitan nuffnang...apa kaitan cik akak dengan nuffnang....mungkin sepupu sepapat kot..hihi..

Tak de lah sampai sepupu sepapat...biasalah blogger kecik macam cik akak nie....tahu beriklan dengan nuffnang je....maklumlah cik akak tak de ilmu iklan lain..hahaha...

Yang pelik bin ajaib...asal naik je entri nuffnang...meriah blogger komen entri cik akak...tapi yang pelik lagi...entri lain...amboi depa tak pandang pun entri cik akak..

Kemungkinan juga...mereka berminat nak mendalami nuffnang...tapi kalau nak serius dapat income lebih naik lagi...mesti rajin join kempen blogbuster...hihi..

Cik akak korang nie..tak pernah join pun sekali kempen tu..haha..sebenarnya tak reti nak up video sendiri...

Iklan nuffnang nie hanya blogger kecik dan baru je join...kalau blogger femes..tak main lah iklan nuffnang..depa lebih serius kepada iklan yang menguntungkan..

Eh...eh...cik akak pun nak juga belajar..tapi...tapi..insyaAllah...bukan tahun depan..tunggu cik akak bergelar otai dulu..kah..kah...kah...

Sekarang nie...cik akak dah berjinak-jinak merpati dengan servis penjualan tapak iklan...hanya dengan harga termurah je..hihi..alhamdulillah...kita kayuh je pelahan....tak perlu nak kejar sangat..yang penting happy blogging ..wow ayat tu..haha..

Sewa tapak iklan dengan harga termurah....sila email ke naomei83@gmail.com dan wasap cik akak di talian... 0135638802...peringatan...nombor telefon hanya untuk yang betul-betul berminat nak sewa tapak iklan...urusan mengedik dan mengorat...korang cari orang lain...sekian..haha

6 comments:

  1. singgah sini..maaf komen banyak2.. hehe..

    ReplyDelete
  2. Assalammualaikum... naomie,

    ziarah sini baca pasal nuffnang dan pasal pengiklanan kat blog naomie..

    mselim3

    ReplyDelete
  3. Bila cik akak nak datang bertandang pula ni... Sombong betul ye sekarang ni! hehe... Mentang2 disayangi Nuffnang! Hohoho!

    ReplyDelete
  4. sy nuff pn terkial2 nk penuh...iklan lain jwbnye lgsg xnmpk la.hehe..org pn xberani nak letak iklan sbb tkt x laku hahaha

    ReplyDelete
  5. jemput join sis :) penyertaa sis amat diharapkan bagi memeriahkan lagi giveaway ini .

    http://reaoutlet.blogspot.com/2014/12/a-week-giveaway.html

    ReplyDelete
  6. Mara ke satu tapak lgi go go cik akak

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN