Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Friday, November 7, 2014

Tinggi Betul!!!!

♥ Assalamualaikum ♥

Sandal wedges pilihan cik akak..hihi..

Lama dah cik akak beli nie....mula-mula cik akak dapat kupon dari zalora.com
Cantik memang cantik..sesuai dengan warna yang cik akak inginkan....
Tapi mak aii...tinggi berbeno eh...dekat 5 inci lagi tu...mati tersungkur kalau pakai..haha..

Mungkin dekat setahun dah usianya...mungkin..tapi sekali pun tak pakai lagi...tinggi betul...susah nak bergerak...tak pasal-pasal masuk icu gara-gara nak bergaya lah sangat..haha..

Nak dibiarkan ..sayang pula..takut rosak je..tak sempat pakai dah rosak kan...maklumlah biasa barang kalau tak diguna pakai memang cepat rosak kan..

Petang tadi..gigih usaha jejalan alah2 model dalam rumah sendiri....testing ketinggian dan balance kan berat badan..haha..pakai wedges nie kena berhati2..boleh patah buku lali kalau tersilap langkah kan..hihi..

Memandangkan tak teringin nak pakai..bagus cik akak ofer bagi anak buah cik akak...saiznya pun tak besar..37 je..hihi..


7 comments:

  1. Wahh..tingginya cik akak....tapi cantik ler...

    ReplyDelete
  2. Wahh..tingginya cik akak....tapi cantik ler...

    ReplyDelete
  3. Buat giveaway la cik Akak...sure ramai yang nak tu..haha

    ReplyDelete
  4. aiyakkk..uni pminat tegar wedges.
    sb takut nk pakai heels..haha

    ReplyDelete
  5. Sy skrng dh mlas nk berkasut tinggi.. Leceh.. Kng tersungkur dgn bby.. Hihi

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN