Header Ads

Selesai Sudah Adik Temuduga Pembantu Perawatan U11

♥ Assalamualaikum ♥
Alahai apa nak jadi dengan cik akak..hihi..

Alhamdulillah selesai sudah adik bongsu temuduga...11.10 pagi dah siap temuduga...
Syukur adik dapat jawab semua soalan yang diajukan oleh pihak pemenuduga...

Jeng-jeng mesti calon temuduga tak sabar nak tahu soalan yang diajukan kepada adik cik akak....

Soalan-soalan yang adik cik akak dapat..
1. Tugas-Tugas Pembantu Perawatan Kesihatan U11
2. Warna Uniform Pembantu Perawatan Kesihatan U11
3. Kadar Normal Pesakit Kencing Manis.

3 soalan tu je....ada calon lain kena rukun negara, nama menteri, dan latar belakang calon. 

Calon-calon lain....jangan lupa buat yang terbaik.. 

Dapatkan juga naskhah penting ini »Panduan Lulus Temuduga Kerajaan Dengan Mudah

13 comments:

  1. All the best utk adik Cik Akak okeyy....Wah soklan tu senang la pulak hehehe........All the best jugak utk semua calon yg lain..

    ReplyDelete
  2. Cik Akak ni dah kenapa ?? Penat menuggu ke hingga terlentok gtuu..sempat lagi selfie tuuuuuuuu..

    ReplyDelete
  3. Adik akak ari tu interview pegawai PTD E41 kat puchong ..rabu ni kat jln templer jwtn yg sama gak...

    ReplyDelete
  4. semoga adik cik akak dapat kerja tu, :)

    ReplyDelete
  5. Macam susah jak. Baguslah mun adik sis dapat jawab. Hope nya dapat kerja ya.

    ReplyDelete
  6. Waaa.. Rezeki dpt soalan mudah je.. :)

    ReplyDelete
  7. Assalamualaikum cik akak.. cik akak tau apa hubungkait rukun negara dengan jabatan kesihatan? Yang sya jumpa td rukun negara yg ke 5 ada kaitan, kesopanan dan kesusilaan.. tp blm pasti lg.. boleh tlg tak? 25/11 ni ada interview ppk u11 kat kuching..

    ReplyDelete
  8. cik akak apa jawapan dia untuk uniform pebantu perawatan tu..?

    ReplyDelete
  9. apa jawapan dia untuk uniform pembantu perawatan tu..?

    ReplyDelete
  10. @rnol mandau

    Kalau kat sarawak uniform warna putih

    ReplyDelete
  11. @NuDeaN Abdullah

    Adik ulas jak apa yang berkaitan..hihi..cik akak pun sik tauk juak dik...yang ptg bijak mengulas

    ReplyDelete

Powered by Blogger.