Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Sunday, November 9, 2014

Konsert Akhir Akademi Fantasia 2014 Tak Best

♥ Assalamualaikum ♥

Konsert Akhir Akademi Fantasia 2014

Serius cik akak tak tahu nak komen apa. Sebab cik akak tak pernah sekali pun tengok diari mahupun konsert af nie...serius tak ikut....

Malam nie....gara-gara adik.bongsu nak tengok terpaksa juga layan...serius tak.best...suara sedap...memek muka ada...tapi macam tak best je cik akak tengok...hihi...

Bila pengkritik dah kuar...ikut sedap mulut cik akak je kan....hihi...

Eh eh siapa menang...Kalau udian penonton memang sah firman...hihi...kalau juri...maybe depa pilih nuha kot..hihi..

Biarlah juri af yang pilih....cik akak dok diam2 je depan tv..



11 comments:

  1. Tkde astro and tk lyan pun Cik Akak :)
    hihi

    ReplyDelete
  2. tak penah tgok pon konsert af seblum ni..mlm ni teringin nak tgok..memang tak best..naseb baik ada firman..hahha

    ReplyDelete
  3. Salam singgah pagi cik akak...en.hubby Diana suka sangat tengok af ni...minat dia dengan firman...hehe...

    ReplyDelete
  4. haha, sama laa tak minat pun..
    kt umah mang takde astro pun.. huhuhu

    ReplyDelete
  5. Rating dah semeriah dulu kan Cik Akak...

    ReplyDelete
  6. AF 1 dulu masa tengah hot N memang tak lepas.. tapi sekarang tak tengok dah. Urmm.. gorjes dan tampan mereka ni

    ReplyDelete
  7. Saya mula2 harapkan Adel paling2 pun tempat ke 3.. :D

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN